Play walczy o pre-paid w mobilnym dostępie

Publikacja: 04.07.2011 14:43

Według ostatniego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej o stanie rynku w strukturze wszystkich klientów sieci Play z 60-proc. udziałem przeważają użytkownicy usług na kartę (pre-paid).

– W usługach mobilnego dostępu struktura jest odwrotna i dominują abonenci, ale dzięki obniżkom cen usług pre-paid będziemy się starali zmieniać proporcje – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i szef marketingu Playa.

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego