Reklama

Play walczy o pre-paid w mobilnym dostępie

Publikacja: 04.07.2011 14:43

Według ostatniego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej o stanie rynku w strukturze wszystkich klientów sieci Play z 60-proc. udziałem przeważają użytkownicy usług na kartę (pre-paid).

– W usługach mobilnego dostępu struktura jest odwrotna i dominują abonenci, ale dzięki obniżkom cen usług pre-paid będziemy się starali zmieniać proporcje – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i szef marketingu Playa.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama