Play walczy o pre-paid w mobilnym dostępie

Publikacja: 04.07.2011 14:43

Według ostatniego raportu Urzędu Komunikacji Elektronicznej o stanie rynku w strukturze wszystkich klientów sieci Play z 60-proc. udziałem przeważają użytkownicy usług na kartę (pre-paid).

– W usługach mobilnego dostępu struktura jest odwrotna i dominują abonenci, ale dzięki obniżkom cen usług pre-paid będziemy się starali zmieniać proporcje – powiedział Bartosz Dobrzyński, członek zarządu i szef marketingu Playa.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem