Poznański operator Inea, działający w Wielkopolsce, w sierpniu miał 2,9 tys. klientów usługi telefonii komórkowej (działa tu jako MVNO) i 3,6 tys. użytkowników internetu mobilnego.

Inea, której głównym biznesem jest sprzedaż usług telewizyjnych i internetowych, w styczniu 2010 roku zaczęła świadczyć usługi telefonii komórkowej w modelu MVNO. Pod koniec 2010 roki rozszerzyła ofertę o internet mobilny. Wchodząc na rynek MVNO Inea zapowiadała, że na koniec 2010 roku chciałaby mieć 10 tys. użytkowników telefonii komórkowej. Planów nie udało się zrealizować do dzisiaj. Jednak jak zapewnia Kinga Podraza z Inea, operator na razie nie zamierza wycofywać się z ofert mobilnych. – Stanowią one uzupełnienie naszego portfolio usług i model biznesowy jest inny niż w przypadku GaduAir, które ostatnio musiało się wycofać z działalności MVNO – tłumaczy Kinga Podraza.