Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 16:45 Publikacja: 28.09.2011 16:38
Poznański operator Inea, działający w Wielkopolsce, w sierpniu miał 2,9 tys. klientów usługi telefonii komórkowej (działa tu jako MVNO) i 3,6 tys. użytkowników internetu mobilnego.
Inea, której głównym biznesem jest sprzedaż usług telewizyjnych i internetowych, w styczniu 2010 roku zaczęła świadczyć usługi telefonii komórkowej w modelu MVNO. Pod koniec 2010 roki rozszerzyła ofertę o internet mobilny. Wchodząc na rynek MVNO Inea zapowiadała, że na koniec 2010 roku chciałaby mieć 10 tys. użytkowników telefonii komórkowej. Planów nie udało się zrealizować do dzisiaj. Jednak jak zapewnia Kinga Podraza z Inea, operator na razie nie zamierza wycofywać się z ofert mobilnych. – Stanowią one uzupełnienie naszego portfolio usług i model biznesowy jest inny niż w przypadku GaduAir, które ostatnio musiało się wycofać z działalności MVNO – tłumaczy Kinga Podraza.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas