Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 13.06.2025 06:26 Publikacja: 11.09.2012 07:00
Foto: ROL
To pierwszy taki przypadek w historii i przyzwyczajeni do darmowych relacji widzowie takim obrotem sprawy zachwyceni nie byli. Jak podała Interia.pl, dostęp do meczu wykupiło tylko 50 tys. fanów futbolu (dostęp kosztował u operatorów kablówek, w telewizji Ipla i w Cyfrowym Polsacie 20 zł). Z informacji rpkom.pl wynika, że było to nawet o kilka tysięcy mniej. Cyfrowy Polsat tych liczb nie komentuje i nie podaje liczby osób, które wykupiły usługę. – W tej trudniej i niecodziennej sytuacji naszym celem było zaoferowanie kibicom jakiegokolwiek dostępu do meczów. Część z nich skorzystała z tej możliwości i obejrzała mecz – mówi tylko Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas