Smartfony: globalne brandy nie wszędzie wygrywają

Publikacja: 26.08.2013 13:58

Firma badawcza IDC opublikowała raport na temat sprzedaży telefonów komórkowych w krajach Azji Południowo-Wschodniej w II kwartale bieżącego roku. Chociaż liderem – jak na całym świecie – jest Samsung, to jednak Apple wypadł w II kwartale z czołowej piątki dostawców. Zaskakująco mocna jest na tym rynku pozycja lokalnych marek.

Ich dostawcy kontrolowali w II kwartale 39 proc. całego południowoazjatyckiego rynku, podczas gdy Samsung 24 proc., globalni dostawcy z Chin (Huawei, ZTE, Lenovo) 23 proc., globalni dostawcy z Europy i Stanów Zjednoczonych 9 proc., a Apple 7 proc.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem