Reklama
Rozwiń
Reklama

Smartfony: globalne brandy nie wszędzie wygrywają

Publikacja: 26.08.2013 13:58

Firma badawcza IDC opublikowała raport na temat sprzedaży telefonów komórkowych w krajach Azji Południowo-Wschodniej w II kwartale bieżącego roku. Chociaż liderem – jak na całym świecie – jest Samsung, to jednak Apple wypadł w II kwartale z czołowej piątki dostawców. Zaskakująco mocna jest na tym rynku pozycja lokalnych marek.

Ich dostawcy kontrolowali w II kwartale 39 proc. całego południowoazjatyckiego rynku, podczas gdy Samsung 24 proc., globalni dostawcy z Chin (Huawei, ZTE, Lenovo) 23 proc., globalni dostawcy z Europy i Stanów Zjednoczonych 9 proc., a Apple 7 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama