Reklama
Rozwiń

Smartfony: globalne brandy nie wszędzie wygrywają

Publikacja: 26.08.2013 13:58

Firma badawcza IDC opublikowała raport na temat sprzedaży telefonów komórkowych w krajach Azji Południowo-Wschodniej w II kwartale bieżącego roku. Chociaż liderem – jak na całym świecie – jest Samsung, to jednak Apple wypadł w II kwartale z czołowej piątki dostawców. Zaskakująco mocna jest na tym rynku pozycja lokalnych marek.

Ich dostawcy kontrolowali w II kwartale 39 proc. całego południowoazjatyckiego rynku, podczas gdy Samsung 24 proc., globalni dostawcy z Chin (Huawei, ZTE, Lenovo) 23 proc., globalni dostawcy z Europy i Stanów Zjednoczonych 9 proc., a Apple 7 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości