W 2013 r. na rynek trafiło 1,67 mld urządzeń do oglądania wideo z sieci

A będzie ich jeszcze więcej. W 2017 roku – już 2,67 mld, wynika z prognoz IHS iSuppli.

Publikacja: 09.01.2014 13:48

W swoich wyliczeniach firma brała pod uwagę wszystkie te urządzenia, które mogą służyć do oglądania internetowego wideo, czyli odtwarzacze Blu-ray, popularne w USA urządzenia takie jak Apple TV czy Roku, konsole do gier wideo, telewizory z dostępem do Internetu, komputery, dekodery, smartfony i tablety. Wynika z nich, że między 2013 i 2017 rokiem łączna roczna sprzedaż wszystkich urządzeń tego rodzaju na świecie wzrośnie o ponad 80 proc.

Jak podaje eMarketer, z wcześniejszych badań przeprowadzonych przez Frank N. Magid Associates wynikało, że w USA już ponad jedna czwarta internautów zamierza zastąpić w domu tradycyjny telewizor którymś z gadżetów umożliwiających oglądanie filmy z sieci w ciągu najbliższych sześciu miesięcy (badanie przeprowadzano we wrześniu 2013 roku).

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX