W 2013 r. na rynek trafiło 1,67 mld urządzeń do oglądania wideo z sieci

A będzie ich jeszcze więcej. W 2017 roku – już 2,67 mld, wynika z prognoz IHS iSuppli.

Publikacja: 09.01.2014 13:48

W swoich wyliczeniach firma brała pod uwagę wszystkie te urządzenia, które mogą służyć do oglądania internetowego wideo, czyli odtwarzacze Blu-ray, popularne w USA urządzenia takie jak Apple TV czy Roku, konsole do gier wideo, telewizory z dostępem do Internetu, komputery, dekodery, smartfony i tablety. Wynika z nich, że między 2013 i 2017 rokiem łączna roczna sprzedaż wszystkich urządzeń tego rodzaju na świecie wzrośnie o ponad 80 proc.

Jak podaje eMarketer, z wcześniejszych badań przeprowadzonych przez Frank N. Magid Associates wynikało, że w USA już ponad jedna czwarta internautów zamierza zastąpić w domu tradycyjny telewizor którymś z gadżetów umożliwiających oglądanie filmy z sieci w ciągu najbliższych sześciu miesięcy (badanie przeprowadzano we wrześniu 2013 roku).

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?