W 2013 r. na rynek trafiło 1,67 mld urządzeń do oglądania wideo z sieci

A będzie ich jeszcze więcej. W 2017 roku – już 2,67 mld, wynika z prognoz IHS iSuppli.

Publikacja: 09.01.2014 13:48

W swoich wyliczeniach firma brała pod uwagę wszystkie te urządzenia, które mogą służyć do oglądania internetowego wideo, czyli odtwarzacze Blu-ray, popularne w USA urządzenia takie jak Apple TV czy Roku, konsole do gier wideo, telewizory z dostępem do Internetu, komputery, dekodery, smartfony i tablety. Wynika z nich, że między 2013 i 2017 rokiem łączna roczna sprzedaż wszystkich urządzeń tego rodzaju na świecie wzrośnie o ponad 80 proc.

Jak podaje eMarketer, z wcześniejszych badań przeprowadzonych przez Frank N. Magid Associates wynikało, że w USA już ponad jedna czwarta internautów zamierza zastąpić w domu tradycyjny telewizor którymś z gadżetów umożliwiających oglądanie filmy z sieci w ciągu najbliższych sześciu miesięcy (badanie przeprowadzano we wrześniu 2013 roku).

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
O przyszłości klimatu z ekspertami i biznesem. Przed nami Forum Ekologiczne
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń