Reklama
Rozwiń
Reklama

W 2013 r. na rynek trafiło 1,67 mld urządzeń do oglądania wideo z sieci

A będzie ich jeszcze więcej. W 2017 roku – już 2,67 mld, wynika z prognoz IHS iSuppli.

Publikacja: 09.01.2014 13:48

W swoich wyliczeniach firma brała pod uwagę wszystkie te urządzenia, które mogą służyć do oglądania internetowego wideo, czyli odtwarzacze Blu-ray, popularne w USA urządzenia takie jak Apple TV czy Roku, konsole do gier wideo, telewizory z dostępem do Internetu, komputery, dekodery, smartfony i tablety. Wynika z nich, że między 2013 i 2017 rokiem łączna roczna sprzedaż wszystkich urządzeń tego rodzaju na świecie wzrośnie o ponad 80 proc.

Jak podaje eMarketer, z wcześniejszych badań przeprowadzonych przez Frank N. Magid Associates wynikało, że w USA już ponad jedna czwarta internautów zamierza zastąpić w domu tradycyjny telewizor którymś z gadżetów umożliwiających oglądanie filmy z sieci w ciągu najbliższych sześciu miesięcy (badanie przeprowadzano we wrześniu 2013 roku).

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama