Reklama
Rozwiń
Reklama

Święta i Nowy Rok 2017/2018: wyraźny spadek popularności SMSu

Publikacja: 04.01.2018 10:07

Około 217 mln krótkich wiadomości tekstowych (SMS) wysłali w święta Bożego Narodzenia oraz w sylwestra i Nowy Rok użytkownicy Orange Polska – wynika z danych przygotowanych przez telekom dla „Rzeczpospolitej”. To o 11,4 proc. mniej niż rok wcześniej.

Może to być sygnał, że globalny trend odchodzenia osób indywidualnych od liczących sobie blisko ćwierć wieku SMS-ów na rzecz komunikacji za pomocą aplikacji dotarł na dobre do Polski.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama