Reklama

Święta i Nowy Rok 2017/2018: wyraźny spadek popularności SMSu

Publikacja: 04.01.2018 10:07

Około 217 mln krótkich wiadomości tekstowych (SMS) wysłali w święta Bożego Narodzenia oraz w sylwestra i Nowy Rok użytkownicy Orange Polska – wynika z danych przygotowanych przez telekom dla „Rzeczpospolitej”. To o 11,4 proc. mniej niż rok wcześniej.

Może to być sygnał, że globalny trend odchodzenia osób indywidualnych od liczących sobie blisko ćwierć wieku SMS-ów na rzecz komunikacji za pomocą aplikacji dotarł na dobre do Polski.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Materiał Promocyjny
Sieci kampusowe – łączność skrojona dla firm
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama