Reklama

Święta i Nowy Rok 2017/2018: wyraźny spadek popularności SMSu

Publikacja: 04.01.2018 10:07

Około 217 mln krótkich wiadomości tekstowych (SMS) wysłali w święta Bożego Narodzenia oraz w sylwestra i Nowy Rok użytkownicy Orange Polska – wynika z danych przygotowanych przez telekom dla „Rzeczpospolitej”. To o 11,4 proc. mniej niż rok wcześniej.

Może to być sygnał, że globalny trend odchodzenia osób indywidualnych od liczących sobie blisko ćwierć wieku SMS-ów na rzecz komunikacji za pomocą aplikacji dotarł na dobre do Polski.

Pozostało jeszcze 93% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama