Sprzęt i wsparcie dla MSP w chmurze

Telekomunikacja Polska zainaugurowała nową, dedykowaną sektorowi MSP usługę udostępniania sprzętu komputerowego oraz wsparcia jego użytkowników. Własne zasoby IT mają posłużyć skrojeniu komercyjnej usługi. TP liczy potencjał na nią w aktualnej bazie klienckiej na co najmniej 100 tys. firm

Publikacja: 21.09.2011 12:30

Sprzęt i wsparcie dla MSP w chmurze

Foto: ROL

Operator testuje produkt od listopada zeszłego roku a sprzedaje od lipca tego roku.

– Modelowy klient, to mała i średnia firma, charakteryzująca się – to kluczowa sprawa – rozproszoną strukturą. Albo wielooddziałowa, albo utrzymująca pracowników terenowych – mówił podczas dzisiejszej konferencji prasowej odpowiedzialny za produkt IT dla Firm Grzegorz Wawryniuk z Telekomunikacji Polskiej.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa