Reklama
Rozwiń

UOKIK ukarał Telekomunikację Novum za wprowadzanie w błąd konsumentów

Publikacja: 17.02.2016 15:03

Operator telefonii stacjonarnej Novum został ukarany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za wprowadzanie w błąd konsumentów. UOKIK podał dziś, że nałożył na tę firmę 481,2 tys. zł kary.

Według komunikatu urzędu, konsultanci Novum prezentowali ofertę operatora sugerując konsumentowi, że dzwonią w imieniu jego dostawcy, który obniża właśnie opłaty. „Konsultanci tak prowadzili rozmowy, aby konsument był przekonany o tym, że rozmawia z przedstawicielem dotychczasowego operatora, dlatego zgadzał się na nowe warunki” – podał UOKIK.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości