Aktualizacja: 22.05.2025 09:07 Publikacja: 17.02.2016 15:03
Operator telefonii stacjonarnej Novum został ukarany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za wprowadzanie w błąd konsumentów. UOKIK podał dziś, że nałożył na tę firmę 481,2 tys. zł kary.
Według komunikatu urzędu, konsultanci Novum prezentowali ofertę operatora sugerując konsumentowi, że dzwonią w imieniu jego dostawcy, który obniża właśnie opłaty. „Konsultanci tak prowadzili rozmowy, aby konsument był przekonany o tym, że rozmawia z przedstawicielem dotychczasowego operatora, dlatego zgadzał się na nowe warunki” – podał UOKIK.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas