UOKIK ukarał Telekomunikację Novum za wprowadzanie w błąd konsumentów

Publikacja: 17.02.2016 15:03

Operator telefonii stacjonarnej Novum został ukarany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za wprowadzanie w błąd konsumentów. UOKIK podał dziś, że nałożył na tę firmę 481,2 tys. zł kary.

Według komunikatu urzędu, konsultanci Novum prezentowali ofertę operatora sugerując konsumentowi, że dzwonią w imieniu jego dostawcy, który obniża właśnie opłaty. „Konsultanci tak prowadzili rozmowy, aby konsument był przekonany o tym, że rozmawia z przedstawicielem dotychczasowego operatora, dlatego zgadzał się na nowe warunki” – podał UOKIK.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń