UOKIK ukarał Telekomunikację Novum za wprowadzanie w błąd konsumentów

Publikacja: 17.02.2016 15:03

Operator telefonii stacjonarnej Novum został ukarany przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów za wprowadzanie w błąd konsumentów. UOKIK podał dziś, że nałożył na tę firmę 481,2 tys. zł kary.

Według komunikatu urzędu, konsultanci Novum prezentowali ofertę operatora sugerując konsumentowi, że dzwonią w imieniu jego dostawcy, który obniża właśnie opłaty. „Konsultanci tak prowadzili rozmowy, aby konsument był przekonany o tym, że rozmawia z przedstawicielem dotychczasowego operatora, dlatego zgadzał się na nowe warunki” – podał UOKIK.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa