Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.07.2025 22:57 Publikacja: 01.04.2011 07:32
Foto: ROL
Nowy logotyp, nowa identyfikacja wizualna, nowy serwis WWW (za 2 tyg.), nowy „silnik” internetowego sklepu nowa oferta usług telekomunikacyjnych – tak otwiera II kwartał największy operator alternatywny. Większość zmian ma na razie charakter „miękki” i dotyczy wizerunku Netii. Operator zakończył współpracę z Tomaszem Kotem, który był twarzą marki przez ostatnie dwa lata.
Przedstawiciele Netii nie chcą zdradzić, jakich zmian można się spodziewać w portfolio usług.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas