Reklama

Netia zmienia wizualizację

Publikacja: 01.04.2011 07:32

Netia zmienia wizualizację

Foto: ROL

Nowy logotyp, nowa identyfikacja wizualna, nowy serwis WWW (za 2 tyg.), nowy „silnik” internetowego sklepu nowa oferta usług telekomunikacyjnych – tak otwiera II kwartał największy operator alternatywny. Większość zmian ma na razie charakter „miękki” i dotyczy wizerunku Netii. Operator zakończył współpracę z Tomaszem Kotem, który był twarzą marki przez ostatnie dwa lata.

Przedstawiciele Netii nie chcą zdradzić, jakich zmian można się spodziewać w portfolio usług.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama