Netia zmienia wizualizację

Publikacja: 01.04.2011 07:32

Netia zmienia wizualizację

Foto: ROL

Nowy logotyp, nowa identyfikacja wizualna, nowy serwis WWW (za 2 tyg.), nowy „silnik” internetowego sklepu nowa oferta usług telekomunikacyjnych – tak otwiera II kwartał największy operator alternatywny. Większość zmian ma na razie charakter „miękki” i dotyczy wizerunku Netii. Operator zakończył współpracę z Tomaszem Kotem, który był twarzą marki przez ostatnie dwa lata.

Przedstawiciele Netii nie chcą zdradzić, jakich zmian można się spodziewać w portfolio usług.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić