Netia zmienia wizualizację

Publikacja: 01.04.2011 07:32

Netia zmienia wizualizację

Foto: ROL

Nowy logotyp, nowa identyfikacja wizualna, nowy serwis WWW (za 2 tyg.), nowy „silnik” internetowego sklepu nowa oferta usług telekomunikacyjnych – tak otwiera II kwartał największy operator alternatywny. Większość zmian ma na razie charakter „miękki” i dotyczy wizerunku Netii. Operator zakończył współpracę z Tomaszem Kotem, który był twarzą marki przez ostatnie dwa lata.

Przedstawiciele Netii nie chcą zdradzić, jakich zmian można się spodziewać w portfolio usług.

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX