Globalna reklama online pod znakiem Google’a

Publikacja: 16.07.2014 17:54

Amerykański koncern Google ma, zdaniem analityków eMarketera, ponad 30-proc.  udział w globalnych przychodach z reklam internetowym. Wartość całego rynku szacowana jest na 140,15 mld dolarów i ma być wyższa o ponad 16,7 proc. niż rok temu.

Rynek reklamy mobilnej ma mieć wartość prawie dwukrotnie większą niż w 2013 roku wynoszącą około 32,71 mld dolarów.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Subskrybuj
gazeta
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem