Aktualizacja: 09.05.2025 09:28 Publikacja: 23.09.2014 16:03
Foto: ROL
Znany z odważnych wypowiedzi Reed Hastings, podał na kopenhaskiej konferencji CTAM (Cable and Telecommunications Association for Marketing) EuroSummit, która odbyła się 18 i 19 września, że celem Netfliksa jest obecność w co trzecim domu na każdym z rynków poza USA w siódmym roku od startu. Analitycy firmy badawczej Digital TV Research, posiłkując się swoimi bazami danych, wyliczyli, że oznacza to 104 mln klientów Netfliksa poza USA w 2020 roku. Zaznaczyli przy tym, że to ostrożne prognozy, bo przygotowali je wyłącznie dla tych rynków, gdzie platforma już działa. Wynika z nich, że za sześć lat najwięcej zagranicznych klientów Netflix będzie miał w Brazylii (24,4 mln), Niemczech(11,3 mln, choć platforma wystartowała tam dopiero w tym miesiącu), Meksyku (ponad 10 mln spodziewanych abonentów), w Wielkiej Brytanii (9,5 mln) oraz we Francji (8,3 mln, to również nowy rynek, Netflix działa tam od września tego roku).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas