Aktualizacja: 09.05.2025 12:25 Publikacja: 24.05.2013 08:59
W pierwszym kwartale sprzedano w Polsce 375 tysięcy tabletów – informuje firma IDC. To ponad cztery razy więcej niż rok temu. W ubiegłym roku w naszym kraju sprzedano 880 tys. tabletów, a w 2013 roku liczba ta może wzrosnąć do 1,8 mln sztuk – prognozuje firma analityczna.
– W pierwszym kwartale 2013 r. producenci sprzedali w Polsce około 375 tys. tabletów. Rok wcześniej było to jeszcze tylko 87 tys. sztuk – powiedział Damian Godos, analityk IDC. Liczby te specjalista porównuje do laptopów, których w pierwszych trzech miesiącach tego roku sprzedano 480 tys. – Jeszcze chwila, a skala sprzedaży obu tych produktów się zrówna. To oczywisty dowód na to, że mamy w Polsce boom na tablety – twierdzi analityk.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas