Reklama

One-2-One: 60 mln zł za obsługę premium SMS dla TVP

Publikacja: 03.11.2009 00:00

Grupa One-2-One podpisała z TVP wartą 60 mln zł umowę na obsługę usług interaktywnych wykorzystujących premium SMS na swoich antenach. Kontrakt podpisano na dwa lata. Jak powiedział Zbigniew Badziak, dyrektor biura reklamy TVP, ofertę One-2-One wybrano ze względu na najniższą cenę. Oprócz TVP, firma dostarcza swoje usługi komunikacji mobilnej także takim firmom jak Radio ZET, Agora, Infor czy Marquard.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama