Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.06.2025 16:51 Publikacja: 03.11.2009 00:00
Grupa One-2-One podpisała z TVP wartą 60 mln zł umowę na obsługę usług interaktywnych wykorzystujących premium SMS na swoich antenach. Kontrakt podpisano na dwa lata. Jak powiedział Zbigniew Badziak, dyrektor biura reklamy TVP, ofertę One-2-One wybrano ze względu na najniższą cenę. Oprócz TVP, firma dostarcza swoje usługi komunikacji mobilnej także takim firmom jak Radio ZET, Agora, Infor czy Marquard.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas