One-2-One: 60 mln zł za obsługę premium SMS dla TVP

Publikacja: 03.11.2009 00:00

Grupa One-2-One podpisała z TVP wartą 60 mln zł umowę na obsługę usług interaktywnych wykorzystujących premium SMS na swoich antenach. Kontrakt podpisano na dwa lata. Jak powiedział Zbigniew Badziak, dyrektor biura reklamy TVP, ofertę One-2-One wybrano ze względu na najniższą cenę. Oprócz TVP, firma dostarcza swoje usługi komunikacji mobilnej także takim firmom jak Radio ZET, Agora, Infor czy Marquard.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Telekomunikacja
Do których sieci komórkowych przenoszą się Polacy? Zwycięzca jest jeden