Reklama
Rozwiń
Reklama

One-2-One: 60 mln zł za obsługę premium SMS dla TVP

Publikacja: 03.11.2009 00:00

Grupa One-2-One podpisała z TVP wartą 60 mln zł umowę na obsługę usług interaktywnych wykorzystujących premium SMS na swoich antenach. Kontrakt podpisano na dwa lata. Jak powiedział Zbigniew Badziak, dyrektor biura reklamy TVP, ofertę One-2-One wybrano ze względu na najniższą cenę. Oprócz TVP, firma dostarcza swoje usługi komunikacji mobilnej także takim firmom jak Radio ZET, Agora, Infor czy Marquard.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama