Alcatel-Lucent promuje system monitorowania społeczności

Publikacja: 27.04.2011 14:07

Producent sprzętu telekomunikacyjnego zaczął promocję rozwiązania Genesys Social Engagement, czyli rozszerzenia funkcjonalności swoich centrów obsługi klienta o komponenty społecznościowwe. Rozwiązanie, które testuje kilku klientów firmy w USA, na razie nie doczekało się wdrożenia w Polsce.

Jak powiedział Robert Sadowski z działu marketingu Alcatela-Lucenta, firma liczy na zainteresowanie produktem klientów, którzy już korzystają z jej rozwiązań w sferze kontaktu z klientami. Wśród nich są tacy operatorzy jak Grupa TP, Polkomtel i Polska Telefonia Cyfrowa.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem