Alcatel-Lucent promuje system monitorowania społeczności

Publikacja: 27.04.2011 14:07

Producent sprzętu telekomunikacyjnego zaczął promocję rozwiązania Genesys Social Engagement, czyli rozszerzenia funkcjonalności swoich centrów obsługi klienta o komponenty społecznościowwe. Rozwiązanie, które testuje kilku klientów firmy w USA, na razie nie doczekało się wdrożenia w Polsce.

Jak powiedział Robert Sadowski z działu marketingu Alcatela-Lucenta, firma liczy na zainteresowanie produktem klientów, którzy już korzystają z jej rozwiązań w sferze kontaktu z klientami. Wśród nich są tacy operatorzy jak Grupa TP, Polkomtel i Polska Telefonia Cyfrowa.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?