Reklama
Rozwiń

Alcatel-Lucent promuje system monitorowania społeczności

Publikacja: 27.04.2011 14:07

Producent sprzętu telekomunikacyjnego zaczął promocję rozwiązania Genesys Social Engagement, czyli rozszerzenia funkcjonalności swoich centrów obsługi klienta o komponenty społecznościowwe. Rozwiązanie, które testuje kilku klientów firmy w USA, na razie nie doczekało się wdrożenia w Polsce.

Jak powiedział Robert Sadowski z działu marketingu Alcatela-Lucenta, firma liczy na zainteresowanie produktem klientów, którzy już korzystają z jej rozwiązań w sferze kontaktu z klientami. Wśród nich są tacy operatorzy jak Grupa TP, Polkomtel i Polska Telefonia Cyfrowa.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank