Reklama

Alcatel-Lucent promuje system monitorowania społeczności

Publikacja: 27.04.2011 14:07

Producent sprzętu telekomunikacyjnego zaczął promocję rozwiązania Genesys Social Engagement, czyli rozszerzenia funkcjonalności swoich centrów obsługi klienta o komponenty społecznościowwe. Rozwiązanie, które testuje kilku klientów firmy w USA, na razie nie doczekało się wdrożenia w Polsce.

Jak powiedział Robert Sadowski z działu marketingu Alcatela-Lucenta, firma liczy na zainteresowanie produktem klientów, którzy już korzystają z jej rozwiązań w sferze kontaktu z klientami. Wśród nich są tacy operatorzy jak Grupa TP, Polkomtel i Polska Telefonia Cyfrowa.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Reklama
Reklama