Alcatel-Lucent promuje system monitorowania społeczności

Publikacja: 27.04.2011 14:07

Producent sprzętu telekomunikacyjnego zaczął promocję rozwiązania Genesys Social Engagement, czyli rozszerzenia funkcjonalności swoich centrów obsługi klienta o komponenty społecznościowwe. Rozwiązanie, które testuje kilku klientów firmy w USA, na razie nie doczekało się wdrożenia w Polsce.

Jak powiedział Robert Sadowski z działu marketingu Alcatela-Lucenta, firma liczy na zainteresowanie produktem klientów, którzy już korzystają z jej rozwiązań w sferze kontaktu z klientami. Wśród nich są tacy operatorzy jak Grupa TP, Polkomtel i Polska Telefonia Cyfrowa.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa