Aktualizacja: 11.05.2025 02:38 Publikacja: 03.09.2013 17:03
Qivicon to nowa marka Deutsche Telekom, pod którą grupa sprzedawać będzie pakiet usług tzw. Inteligentnego domu (smart home). Niemiecka grupa pokaże ją na targach IFA, a jeszcze w tym miesiącu pojawi się ona w Niemczech, a potem w kolejnych krajach – powiedział Thomas Kissling, dyrektor produktu i innowacji w DT. Daty wejścia do Polski jeszcze nie ma.
Pakiet startowy zawierający pulę czujników może kosztować według niego 200-250 euro.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas