Reklama

Zmiany w kadrze menedżerskiej UPC Polska

Publikacja: 19.11.2018 10:06

Telewizja kablowa UPC Polska ma nowego dyrektora ds. marketingu. Jak poinformowała dziś kablówka, został nim Bogdan Bucurei, menedżer związany z grupą Liberty Global od 8 lat, a ostatnio – podobnie jak obecny szef kablówki w Polsce – pracujący dla UPC w Rumunii.

Zanim Bucurei dołączył do zespołu UPC Polska, pełnił funkcję „Head of Customer Propositions and Content” w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 2010 roku dołączył do zespołu UPC Rumunia i był odpowiedzialny za obszar zarządzania produktem, zaś w 2015 roku został członkiem zarządu, obejmując stanowisko dyrektora ds. marketingu.

Operator poinformował też o innej zmianie. Jerzy Gołębiowski, członek zarządu UPC Polska od 2007 r. odpowiedzialny za strategię firmy, w tym rozwój i przejęcia, objął funkcję dyrektora B2B, którą pełniła Agnieszka Zawistowska.

Według Telko.in, Zawistowska rozstaje się z UPC.

Obie zmiany weszły w życie od 15 listopada. Pociągnęły za sobą szereg innych. Za strategię odpowiada obecnie Paweł Nowacki, związany z UPC Polska od października 2016 roku, wcześniej pracownik firm konsultingowych: PwC, czy Roland Berger Strategy Consultants. W jego CV widnieje również słynna niegdyś firma Kolaja&Partners.

Reklama
Reklama
Telekomunikacja
Internet z KPO mocno opóźniony? Gotowe tylko 25 proc. sieci
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama