Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 09.07.2025 09:09 Publikacja: 19.11.2018 10:06
Telewizja kablowa UPC Polska ma nowego dyrektora ds. marketingu. Jak poinformowała dziś kablówka, został nim Bogdan Bucurei, menedżer związany z grupą Liberty Global od 8 lat, a ostatnio – podobnie jak obecny szef kablówki w Polsce – pracujący dla UPC w Rumunii.
Zanim Bucurei dołączył do zespołu UPC Polska, pełnił funkcję „Head of Customer Propositions and Content” w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 2010 roku dołączył do zespołu UPC Rumunia i był odpowiedzialny za obszar zarządzania produktem, zaś w 2015 roku został członkiem zarządu, obejmując stanowisko dyrektora ds. marketingu.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas