Aktualizacja: 09.05.2025 09:45 Publikacja: 19.11.2018 10:06
Telewizja kablowa UPC Polska ma nowego dyrektora ds. marketingu. Jak poinformowała dziś kablówka, został nim Bogdan Bucurei, menedżer związany z grupą Liberty Global od 8 lat, a ostatnio – podobnie jak obecny szef kablówki w Polsce – pracujący dla UPC w Rumunii.
Zanim Bucurei dołączył do zespołu UPC Polska, pełnił funkcję „Head of Customer Propositions and Content” w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 2010 roku dołączył do zespołu UPC Rumunia i był odpowiedzialny za obszar zarządzania produktem, zaś w 2015 roku został członkiem zarządu, obejmując stanowisko dyrektora ds. marketingu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas