Telewizja kablowa UPC Polska ma nowego dyrektora ds. marketingu. Jak poinformowała dziś kablówka, został nim Bogdan Bucurei, menedżer związany z grupą Liberty Global od 8 lat, a ostatnio – podobnie jak obecny szef kablówki w Polsce – pracujący dla UPC w Rumunii.
Zanim Bucurei dołączył do zespołu UPC Polska, pełnił funkcję „Head of Customer Propositions and Content” w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W 2010 roku dołączył do zespołu UPC Rumunia i był odpowiedzialny za obszar zarządzania produktem, zaś w 2015 roku został członkiem zarządu, obejmując stanowisko dyrektora ds. marketingu.
Operator poinformował też o innej zmianie. Jerzy Gołębiowski, członek zarządu UPC Polska od 2007 r. odpowiedzialny za strategię firmy, w tym rozwój i przejęcia, objął funkcję dyrektora B2B, którą pełniła Agnieszka Zawistowska.
Według Telko.in, Zawistowska rozstaje się z UPC.
Obie zmiany weszły w życie od 15 listopada. Pociągnęły za sobą szereg innych. Za strategię odpowiada obecnie Paweł Nowacki, związany z UPC Polska od października 2016 roku, wcześniej pracownik firm konsultingowych: PwC, czy Roland Berger Strategy Consultants. W jego CV widnieje również słynna niegdyś firma Kolaja&Partners.