Kara za marketingowe SMS-y

Urząd Komunikacji Elektronicznej poinformował o nałożeniu na Orange Polska 9,1 mln zł kary za wysyłanie wiadomości tekstowych z zawartością marketingową do użytkowników, którzy nie wyrazili na to zgody.

Publikacja: 14.11.2018 16:53

Urząd wszczął postępowanie po skardze jednego z klientów telekomu. „W trakcie postępowania ustalono, że zostało wysłanych łącznie ponad 3,8 mln wiadomości SMS do klientów, z naruszeniem Prawa Telekomunikacyjnego. Na Orange Polska” – podał UKE.

1,76 mln SMS-ów wysłanych przez Orange reklamowało pakiet 500 MB za 5 zł na 30 dni. 2,06 mln wiadomości zaś promowało usługę lokalizowania bliskiego.

Tylko 69 zł za pół roku czytania.

O tym, jak szybko zmienia się świat. Czy będzie pokój na Ukrainie. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, tłumaczymy, inspirujemy.

Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Sezon motocyklowy wkrótce się rozpocznie, a Suzuki rusza z 19. edycją szkoleń