Kara za marketingowe SMS-y

Urząd Komunikacji Elektronicznej poinformował o nałożeniu na Orange Polska 9,1 mln zł kary za wysyłanie wiadomości tekstowych z zawartością marketingową do użytkowników, którzy nie wyrazili na to zgody.

Publikacja: 14.11.2018 16:53

Urząd wszczął postępowanie po skardze jednego z klientów telekomu. „W trakcie postępowania ustalono, że zostało wysłanych łącznie ponad 3,8 mln wiadomości SMS do klientów, z naruszeniem Prawa Telekomunikacyjnego. Na Orange Polska” – podał UKE.

1,76 mln SMS-ów wysłanych przez Orange reklamowało pakiet 500 MB za 5 zł na 30 dni. 2,06 mln wiadomości zaś promowało usługę lokalizowania bliskiego.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa