Reklama

Kara za marketingowe SMS-y

Urząd Komunikacji Elektronicznej poinformował o nałożeniu na Orange Polska 9,1 mln zł kary za wysyłanie wiadomości tekstowych z zawartością marketingową do użytkowników, którzy nie wyrazili na to zgody.

Publikacja: 14.11.2018 16:53

Urząd wszczął postępowanie po skardze jednego z klientów telekomu. „W trakcie postępowania ustalono, że zostało wysłanych łącznie ponad 3,8 mln wiadomości SMS do klientów, z naruszeniem Prawa Telekomunikacyjnego. Na Orange Polska” – podał UKE.

1,76 mln SMS-ów wysłanych przez Orange reklamowało pakiet 500 MB za 5 zł na 30 dni. 2,06 mln wiadomości zaś promowało usługę lokalizowania bliskiego.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Reklama
Reklama