Aktualizacja: 11.05.2025 20:47 Publikacja: 29.04.2015 10:30
Foto: ROL
Jacek Balicki pracuje w nc+ od marca ubiegłego roku. Oprócz działań marketingowych nadzoruje politykę produktową i cenową, dział badań rynku oraz kreacji. Wcześniej był szefem marketingu Samsung Electronics Polska, był też szefem marketingu P4 i wprowadzał na polski rynek markę Play. Karierę zaczął w agencjach reklamowych. Pracował w BBDO Group, G7 i D’Arcy.
W zarządzie nc+ zasiadają też Julien Verley (w randze prezesa), Nicolas Dandoy (wiceprezes i dyrektor finansowy)oraz Artur Przybysz (wiceprezes ds. sprzedaży i logistyki).
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas