Samsung: niewielu Europejczyków wie o istnieniu Internetu Rzeczy

Publikacja: 21.07.2015 13:23

Europejczycy posiadają coraz więcej urządzeń elektronicznych i poświęcają coraz więcej czasu na ich używanie, ale niewielu konsumentów wie, że uczestniczą w budowie rynku określanego jako Internet of Things – wynika z badania Samsung Technomix Index na próbie 18 tys. użytkowników globalnej sieci. 85 proc. badanych nie wie, czym jest Internet Rzeczy.

Gospodarstwa domowe w Europie posiadają obecnie średnio 19 urządzeń, czyli o jedno więcej niż w ubiegłym roku. Wydłużył się także czas codziennego korzystania z elektronicznych urządzeń, takich jak telefony komórkowe, komputery osobiste, laptopy, urządzenia gospodarstwa domowego oraz telewizory: 9,31 h dziennie, czyli o 24 proc. więcej niż w ubiegłorocznej edycji badania.

Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Ten artykuł przeczytasz z aktywną subskrypcją rp.pl!

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Telekomunikacja
Uwaga na nowe pułapki w roamingu. Jak za granicą łączyć się taniej lub za darmo
Telekomunikacja
Gigant ogłasza przełom w łączności. To zupełnie nowa jakość
Telekomunikacja
To ma być przełom w tworzeniu ultraszybkiego internetu 6G. Znika wielka przeszkoda
Materiał Promocyjny
Mobilne ekspozycje Huawei już w Polsce – 16 maja odwiedzi Katowice
Materiał Promocyjny
Mity i fakty – Samochody elektryczne nie są ekologiczne
Telekomunikacja
Eldorado 5G dobiega końca, a firmy tną etaty. Co z Polską?