Reklama

Samsung: niewielu Europejczyków wie o istnieniu Internetu Rzeczy

Publikacja: 21.07.2015 13:23

Europejczycy posiadają coraz więcej urządzeń elektronicznych i poświęcają coraz więcej czasu na ich używanie, ale niewielu konsumentów wie, że uczestniczą w budowie rynku określanego jako Internet of Things – wynika z badania Samsung Technomix Index na próbie 18 tys. użytkowników globalnej sieci. 85 proc. badanych nie wie, czym jest Internet Rzeczy.

Gospodarstwa domowe w Europie posiadają obecnie średnio 19 urządzeń, czyli o jedno więcej niż w ubiegłym roku. Wydłużył się także czas codziennego korzystania z elektronicznych urządzeń, takich jak telefony komórkowe, komputery osobiste, laptopy, urządzenia gospodarstwa domowego oraz telewizory: 9,31 h dziennie, czyli o 24 proc. więcej niż w ubiegłorocznej edycji badania.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
Nowy Ursus to wyjątkowy projekt mieszkaniowy w historii Ronsona
Reklama
Reklama