Reklama
Rozwiń
Reklama

QR kody jeszcze nie spełniają nadziei reklamowych w Polsce

Publikacja: 06.08.2012 14:14

Tylko 15 proc. użytkownikowi samartfonów  zeskanowało kiedykolwiek QR kod korzystając z aplikacji dostępnej w smartfonie – wynika z badania przeprowadzonego  w czerwcu 2012 roku wśród internautów w przez MEC Analytics and Insight.

To dość słaby wynika zważywszy, że 86 proc. posiadaczy smartfonów widziało wcześniej QR kod, a 65 proc. właściwie wskazało, że jest to zaszyfrowana wiadomość tekstowa.

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Kiedy obawy rosną, liczy się realne wsparcie
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępcy zwiększają skalę ataków na urządzenia końcowe – komputery i smartfony
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama