Reklama
Rozwiń
Reklama

QR kody jeszcze nie spełniają nadziei reklamowych w Polsce

Publikacja: 06.08.2012 14:14

Tylko 15 proc. użytkownikowi samartfonów  zeskanowało kiedykolwiek QR kod korzystając z aplikacji dostępnej w smartfonie – wynika z badania przeprowadzonego  w czerwcu 2012 roku wśród internautów w przez MEC Analytics and Insight.

To dość słaby wynika zważywszy, że 86 proc. posiadaczy smartfonów widziało wcześniej QR kod, a 65 proc. właściwie wskazało, że jest to zaszyfrowana wiadomość tekstowa.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama