Starlink: telekomunikacja mniej wydaje na reklamę

Niższe wydatki na reklamę ponoszone przez firmy telekomunikacyjne osłabiły rynek reklamy w tym roku. Sektor może znów wzmożyć walkę na reklamy, promując dostęp do mobilnego Internetu

Publikacja: 18.11.2013 14:48

– Po trzech kwartałach czynnikiem, który miał największy negatywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był spadek wydatków na reklamę sektora telekomunikacja. Wydatki sektora telekomunikacja skurczyły się o niemal jedną czwartą i najmocniej odbiły się na rynku – podał dom mediowy Starlink w swoim cyklicznym raporcie na temat reklamowego rynku. Po trzech kwartałach reklamowy rynek w Polsce skurczył się rok do roku według Starlinka o 5,7 proc. i był wart 4,94 mld zł.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić
Telekomunikacja
Kto zmiecie SMS-y? Do tych rozwiązań komunikacyjnych należy przyszłość
Materiał Promocyjny
Nest Lease wkracza na rynek leasingowy i celuje w TOP10