Starlink: telekomunikacja mniej wydaje na reklamę

Niższe wydatki na reklamę ponoszone przez firmy telekomunikacyjne osłabiły rynek reklamy w tym roku. Sektor może znów wzmożyć walkę na reklamy, promując dostęp do mobilnego Internetu

Publikacja: 18.11.2013 14:48

– Po trzech kwartałach czynnikiem, który miał największy negatywny wpływ na kondycję rynku reklamy, był spadek wydatków na reklamę sektora telekomunikacja. Wydatki sektora telekomunikacja skurczyły się o niemal jedną czwartą i najmocniej odbiły się na rynku – podał dom mediowy Starlink w swoim cyklicznym raporcie na temat reklamowego rynku. Po trzech kwartałach reklamowy rynek w Polsce skurczył się rok do roku według Starlinka o 5,7 proc. i był wart 4,94 mld zł.

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Mieszkania na wynajem. Inwestowanie w nieruchomości dla wytrawnych
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa