Reklama
Rozwiń
Reklama

Google zaatakuje rynek płatnych telewizji?

Według „ The Wall Street Journal” internetowy gigant rozmawia z nadawcami telewizyjnymi o uzyskaniu licencji na streamingowanie ich kanałów w sieci

Publikacja: 17.07.2013 12:38

Google zaatakuje rynek płatnych telewizji?

Foto: ROL

To pozwala przypuszczać, że Google, wzorem innych firm, planuje stworzyć w Internecie odpowiednik oferty proponowanej w USA głównie przez kablówki. Na rynku, na którym większość mieszkańców korzysta już z szerokopasmowego Internetu, oznaczałoby to poważną konkurencję dla tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, nie byłoby natomiast konkurencyjne wprost dla takich platform z wideo w sieci jak Netflix, Hulu czy portal Amazona (te dają możliwość wybierania z ich oferty ulubionych programów, a nie oglądania w sieci stacji nadawanych w czasie rzeczywistym).

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama