Google zaatakuje rynek płatnych telewizji?

Według „ The Wall Street Journal” internetowy gigant rozmawia z nadawcami telewizyjnymi o uzyskaniu licencji na streamingowanie ich kanałów w sieci

Publikacja: 17.07.2013 12:38

Google zaatakuje rynek płatnych telewizji?

Foto: ROL

To pozwala przypuszczać, że Google, wzorem innych firm, planuje stworzyć w Internecie odpowiednik oferty proponowanej w USA głównie przez kablówki. Na rynku, na którym większość mieszkańców korzysta już z szerokopasmowego Internetu, oznaczałoby to poważną konkurencję dla tradycyjnych operatorów płatnej telewizji, nie byłoby natomiast konkurencyjne wprost dla takich platform z wideo w sieci jak Netflix, Hulu czy portal Amazona (te dają możliwość wybierania z ich oferty ulubionych programów, a nie oglądania w sieci stacji nadawanych w czasie rzeczywistym).

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Partnera
Konieczność transformacji energetycznej i rola samorządów
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Partnera
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście