IAB Polska dostrzega duży potencjał reklamowy w smartfonach

Publikacja: 26.04.2013 10:47

Środowisko mobilne online jest dobrym miejscem do reklamowania produktów, gdyż jest jeszcze mało nasycone reklamami, dzięki czemu ich skuteczność i zauważalność są bardzo wysokie – to jeden z wniosków badania Związeku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizowanego w grudniu ubiegłego roku wśród aktywnych internautów.

Z badania IAB wynika, że liczba użytkowników smartfonów wśród aktywnych internautów osiągnęła 54 proc. (wzrost o 50 proc. w porównaniu z rokiem wcześniej) i będzie nadal dynamicznie rosnąć, utrzymując dwucyfrową dynamikę. Oczekiwane są wzrosty nakładów na reklamę produktów i usług mobilnych, a także rozwój samego środowiska mobilnego. Spodziewany jest także dynamiczny rozwój rynku wielu produktów i usług mobilnych, takich jak aplikacje, m-commerce i wiele innych.

19 zł za pierwszy miesiąc czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Telekomunikacja
Elon Musk czeka na ważną decyzję. Astronomowie ostrzegają przed zgodą na plany SpaceX
Telekomunikacja
Ekspresowy internet. Łączność podczas podróży polską koleją ma się poprawić