Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 03.07.2025 07:46 Publikacja: 26.04.2013 10:47
Środowisko mobilne online jest dobrym miejscem do reklamowania produktów, gdyż jest jeszcze mało nasycone reklamami, dzięki czemu ich skuteczność i zauważalność są bardzo wysokie – to jeden z wniosków badania Związeku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizowanego w grudniu ubiegłego roku wśród aktywnych internautów.
Z badania IAB wynika, że liczba użytkowników smartfonów wśród aktywnych internautów osiągnęła 54 proc. (wzrost o 50 proc. w porównaniu z rokiem wcześniej) i będzie nadal dynamicznie rosnąć, utrzymując dwucyfrową dynamikę. Oczekiwane są wzrosty nakładów na reklamę produktów i usług mobilnych, a także rozwój samego środowiska mobilnego. Spodziewany jest także dynamiczny rozwój rynku wielu produktów i usług mobilnych, takich jak aplikacje, m-commerce i wiele innych.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas