Reklama
Rozwiń

IAB Polska dostrzega duży potencjał reklamowy w smartfonach

Publikacja: 26.04.2013 10:47

Środowisko mobilne online jest dobrym miejscem do reklamowania produktów, gdyż jest jeszcze mało nasycone reklamami, dzięki czemu ich skuteczność i zauważalność są bardzo wysokie – to jeden z wniosków badania Związeku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska zrealizowanego w grudniu ubiegłego roku wśród aktywnych internautów.

Z badania IAB wynika, że liczba użytkowników smartfonów wśród aktywnych internautów osiągnęła 54 proc. (wzrost o 50 proc. w porównaniu z rokiem wcześniej) i będzie nadal dynamicznie rosnąć, utrzymując dwucyfrową dynamikę. Oczekiwane są wzrosty nakładów na reklamę produktów i usług mobilnych, a także rozwój samego środowiska mobilnego. Spodziewany jest także dynamiczny rozwój rynku wielu produktów i usług mobilnych, takich jak aplikacje, m-commerce i wiele innych.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank