Aktualizacja: 09.05.2025 15:14 Publikacja: 22.03.2012 18:13
Japoński operator NTT Docomo ogłosił, że ma już 2 mln klientów usługi LTE, którą sprzedaje pod marką Xi (wymowa: crossy).
Docomo podkreśla, że drugi milion klientów usługi operator pozyskał zaledwie w ciagu trzech miesięcy. Usługę LTE japoński operator wprowadził w grudniu 2010 roku. Rok później firma przekroczyła milion klientów. Przyspieszenie w pozyskiwaniu nowych abonentów firma tłumaczy wprowadzeniem do oferty w listopadzie ubieglego roku tableta (Samsung Galaxy Tab 10.1) obsługującego LTE, a niedługo potem pierwszych smartfonów obsługujacych tę technologię.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas