Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 10:02 Publikacja: 22.03.2012 18:13
Japoński operator NTT Docomo ogłosił, że ma już 2 mln klientów usługi LTE, którą sprzedaje pod marką Xi (wymowa: crossy).
Docomo podkreśla, że drugi milion klientów usługi operator pozyskał zaledwie w ciagu trzech miesięcy. Usługę LTE japoński operator wprowadził w grudniu 2010 roku. Rok później firma przekroczyła milion klientów. Przyspieszenie w pozyskiwaniu nowych abonentów firma tłumaczy wprowadzeniem do oferty w listopadzie ubieglego roku tableta (Samsung Galaxy Tab 10.1) obsługującego LTE, a niedługo potem pierwszych smartfonów obsługujacych tę technologię.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas