Reklama
Rozwiń
Reklama

IDC: duże wyświetlacze zdobywają rynek

Publikacja: 12.09.2014 08:14

Firma analityczna IDC przeanalizowała rynek nowych urządzeń typu phablet. Z raportu wynika, że ich sprzedaż w całym 2014 roku będzie wyższa niż sprzedaż laptopów i wyniesie około 175 mln egzemplarzy.

W kolejnych latach segment tego typu urządzeń będzie rósł jeszcze dynamiczniej. W 2015 roku badacze szacują, że do rąk konsumentów trafi około 318 mln sztuk. Dla porównania szacunki dotyczące sprzedaży tabletów mówią o 233 mln. Tendencję zmiany zachowań zakupowych światowych konsumentów widać już w bieżącym roku. Częściej kupujący decydują się na phablet, którego wyświetlacz ma od 5,5 do 7 cali, niż na mały tablet.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama