Reklama
Rozwiń
Reklama

IDC: duże wyświetlacze zdobywają rynek

Publikacja: 12.09.2014 08:14

Firma analityczna IDC przeanalizowała rynek nowych urządzeń typu phablet. Z raportu wynika, że ich sprzedaż w całym 2014 roku będzie wyższa niż sprzedaż laptopów i wyniesie około 175 mln egzemplarzy.

W kolejnych latach segment tego typu urządzeń będzie rósł jeszcze dynamiczniej. W 2015 roku badacze szacują, że do rąk konsumentów trafi około 318 mln sztuk. Dla porównania szacunki dotyczące sprzedaży tabletów mówią o 233 mln. Tendencję zmiany zachowań zakupowych światowych konsumentów widać już w bieżącym roku. Częściej kupujący decydują się na phablet, którego wyświetlacz ma od 5,5 do 7 cali, niż na mały tablet.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama