Aktualizacja: 09.05.2025 10:45 Publikacja: 29.01.2010 00:00
Powtarzane od miesięcy przez analityków rynku telekomunikacyjnego przewidywania o rosnącej roli reklamy mobilnej powiązanej z lokalizacją użytkownika powoli stają się rzeczywistością.
Koncern Google właśnie ogłosił wprowadzenie nowych funkcji do mobilnej wersji swojej usługi reklamy kontekstowej AdWords. Pozwala ona reklamodawcom na powiązanie reklamy tekstowej z numerem telefonu. Oznacza to, że użytkownik, który zobaczy reklamę, która go zainteresuje, może zadzwonić ogłaszającej się firmy, czy instytucji, po prostu klikając w reklamę, bez potrzeby np. wyszukiwania numeru telefonu w sieci. – Dzięki temu zadzwonienie do np. restauracji, która jest najbliżej lokacji użytkownika, stanie się łatwiejsze niż kiedykolwiek – napisał na korporacyjnym blogu Surojit Chatterjee z działu mobile ads Google.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas