Reklama
Rozwiń
Reklama

Zlokalizowana reklama kontekstowa w komórce. Kliknij, by zadzwonić

Publikacja: 29.01.2010 00:00

Powtarzane od miesięcy przez analityków rynku telekomunikacyjnego przewidywania o rosnącej roli reklamy mobilnej powiązanej z lokalizacją użytkownika powoli stają się rzeczywistością.

Koncern Google właśnie ogłosił wprowadzenie nowych funkcji do mobilnej wersji swojej usługi reklamy kontekstowej AdWords. Pozwala ona reklamodawcom na powiązanie reklamy tekstowej z numerem telefonu. Oznacza to, że użytkownik, który zobaczy reklamę, która go zainteresuje, może zadzwonić ogłaszającej się firmy, czy instytucji, po prostu klikając w reklamę, bez potrzeby np. wyszukiwania numeru telefonu w sieci. – Dzięki temu zadzwonienie do np. restauracji, która jest najbliżej lokacji użytkownika, stanie się łatwiejsze niż kiedykolwiek – napisał na korporacyjnym blogu Surojit Chatterjee z działu mobile ads Google.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama