Zlokalizowana reklama kontekstowa w komórce. Kliknij, by zadzwonić

Publikacja: 29.01.2010 00:00

Powtarzane od miesięcy przez analityków rynku telekomunikacyjnego przewidywania o rosnącej roli reklamy mobilnej powiązanej z lokalizacją użytkownika powoli stają się rzeczywistością.

Koncern Google właśnie ogłosił wprowadzenie nowych funkcji do mobilnej wersji swojej usługi reklamy kontekstowej AdWords. Pozwala ona reklamodawcom na powiązanie reklamy tekstowej z numerem telefonu. Oznacza to, że użytkownik, który zobaczy reklamę, która go zainteresuje, może zadzwonić ogłaszającej się firmy, czy instytucji, po prostu klikając w reklamę, bez potrzeby np. wyszukiwania numeru telefonu w sieci. – Dzięki temu zadzwonienie do np. restauracji, która jest najbliżej lokacji użytkownika, stanie się łatwiejsze niż kiedykolwiek – napisał na korporacyjnym blogu Surojit Chatterjee z działu mobile ads Google.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście