Reklama
Rozwiń

Zlokalizowana reklama kontekstowa w komórce. Kliknij, by zadzwonić

Publikacja: 29.01.2010 00:00

Powtarzane od miesięcy przez analityków rynku telekomunikacyjnego przewidywania o rosnącej roli reklamy mobilnej powiązanej z lokalizacją użytkownika powoli stają się rzeczywistością.

Koncern Google właśnie ogłosił wprowadzenie nowych funkcji do mobilnej wersji swojej usługi reklamy kontekstowej AdWords. Pozwala ona reklamodawcom na powiązanie reklamy tekstowej z numerem telefonu. Oznacza to, że użytkownik, który zobaczy reklamę, która go zainteresuje, może zadzwonić ogłaszającej się firmy, czy instytucji, po prostu klikając w reklamę, bez potrzeby np. wyszukiwania numeru telefonu w sieci. – Dzięki temu zadzwonienie do np. restauracji, która jest najbliżej lokacji użytkownika, stanie się łatwiejsze niż kiedykolwiek – napisał na korporacyjnym blogu Surojit Chatterjee z działu mobile ads Google.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank