Aktualizacja: 09.05.2025 18:55 Publikacja: 26.04.2011 11:03
Jesienią tego roku japoński producent wprowadzi na rynek własny tablet. Pośród coraz liczniejszej konkurencji zamierza się wyróżniać dostępem do oferty multimedialnej, jaką już dzisiaj oferuje za pośrednictwem ekosystemu konsoli PlayStation.
Sony wprowadzi do oferty dwa modele tabletu o kodowych nazwach S1 i S2. Oba wyposażone w moduł komunikacyjny WiFi i modem sieci 3G/4G. Jeden wyposażony będzie w wyświetlacz 9,4′ a drugi – składany – w dwa wyświetlacze po 5,5′. Oba będą pracować pod kontrolą systemu operacyjnego Android. Sony nie sygnalizuje jeszcze cen tych urządzeń.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas