Wiadomość kontrolowana
Sylwia Czubkowska
Nowelizacja prawa telekomunikacyjnego uderzy w konsumentów. Trudniej będzie brać udział w konkursach programów typu „Taniec z gwiazdami” i zamieszczać ogłoszenia w sieci SMS z głosem na ulubioną parę w „Tańcu z gwiazdami”, muzyka z show „Must Be the Music”, wykupienie ogłoszenia w portalu Gumtree.pl, ściągniecie dzwonka na komórkę – firmy zarabiające na tego typu usługach ucierpią na zaostrzeniu prawa telekomunikacyjnego. Nowelizacja enigmatycznie podsumowuje, że zmiany „mogą zmniejszać potencjalne przychody z tytułu świadczenia usług” przez operatorów i firmy oferujące usługi premium. Nie próbuje jednak szacować, jakie mogą być to straty. Nie wie tego także UKE.
http://edgp.gazetaprawna.pl/index.php?act=mprasa?=article&id=375241 (dostęp płatny)
Procedura jest długa, ale warta zachodu