30 mln medialnych telefonów

Publikacja: 25.09.2009 00:00

Za pięć lat przychody producentów z tzw. medialnych telefonów (ang. media phones) wyniosą 5 mld dolarów – przewiduje raport firmy badawczej ABI Research. Wolumen sprzedaży wyniesie 30 mln. Analitycy ABI Research przyznają, że koncepcja medialnych telefonów znana od wielu lat została przez rynek przyjęta słabo. Wierzą jednak, że nowe funkcje – poza podstawowymi głosowymi – przyciągną zainteresowanie klientów. Mowo o takich wbudowanych użytecznościach, jak elektroniczna ramka na zdjecia, dostęp do Internetu, moduł komunikacyjny WiFi, odtwarzacz audio i wideo. Pierwsze tego typu urządzenia (ang. fourth screen devices) pojawiły się na rynkach krajów azjatyckich pod koniec ubiegłego roku. ABI Research, że najbliższy sezon świątecznych zakupów może okazać się dla tego rynku przełomowy.

Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości
Telekomunikacja
Do kogo przenosili się klienci sieci komórkowych w 2024 r.? Ten operator rozbił bank
Materiał Promocyjny
W domu i poza domem szybki internet i telewizja z Play
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Materiał Promocyjny
Cyfrowe rozwiązania dla budownictwa
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont