Reklama
Rozwiń

30 mln medialnych telefonów

Publikacja: 25.09.2009 00:00

Za pięć lat przychody producentów z tzw. medialnych telefonów (ang. media phones) wyniosą 5 mld dolarów – przewiduje raport firmy badawczej ABI Research. Wolumen sprzedaży wyniesie 30 mln. Analitycy ABI Research przyznają, że koncepcja medialnych telefonów znana od wielu lat została przez rynek przyjęta słabo. Wierzą jednak, że nowe funkcje – poza podstawowymi głosowymi – przyciągną zainteresowanie klientów. Mowo o takich wbudowanych użytecznościach, jak elektroniczna ramka na zdjecia, dostęp do Internetu, moduł komunikacyjny WiFi, odtwarzacz audio i wideo. Pierwsze tego typu urządzenia (ang. fourth screen devices) pojawiły się na rynkach krajów azjatyckich pod koniec ubiegłego roku. ABI Research, że najbliższy sezon świątecznych zakupów może okazać się dla tego rynku przełomowy.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości