Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 01.06.2025 12:05 Publikacja: 25.09.2009 00:00
Za pięć lat przychody producentów z tzw. medialnych telefonów (ang. media phones) wyniosą 5 mld dolarów – przewiduje raport firmy badawczej ABI Research. Wolumen sprzedaży wyniesie 30 mln. Analitycy ABI Research przyznają, że koncepcja medialnych telefonów znana od wielu lat została przez rynek przyjęta słabo. Wierzą jednak, że nowe funkcje – poza podstawowymi głosowymi – przyciągną zainteresowanie klientów. Mowo o takich wbudowanych użytecznościach, jak elektroniczna ramka na zdjecia, dostęp do Internetu, moduł komunikacyjny WiFi, odtwarzacz audio i wideo. Pierwsze tego typu urządzenia (ang. fourth screen devices) pojawiły się na rynkach krajów azjatyckich pod koniec ubiegłego roku. ABI Research, że najbliższy sezon świątecznych zakupów może okazać się dla tego rynku przełomowy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas