Aktualizacja: 09.05.2025 17:37 Publikacja: 25.09.2009 00:00
Za pięć lat przychody producentów z tzw. medialnych telefonów (ang. media phones) wyniosą 5 mld dolarów – przewiduje raport firmy badawczej ABI Research. Wolumen sprzedaży wyniesie 30 mln. Analitycy ABI Research przyznają, że koncepcja medialnych telefonów znana od wielu lat została przez rynek przyjęta słabo. Wierzą jednak, że nowe funkcje – poza podstawowymi głosowymi – przyciągną zainteresowanie klientów. Mowo o takich wbudowanych użytecznościach, jak elektroniczna ramka na zdjecia, dostęp do Internetu, moduł komunikacyjny WiFi, odtwarzacz audio i wideo. Pierwsze tego typu urządzenia (ang. fourth screen devices) pojawiły się na rynkach krajów azjatyckich pod koniec ubiegłego roku. ABI Research, że najbliższy sezon świątecznych zakupów może okazać się dla tego rynku przełomowy.
Pod koniec lutego rozpocznie się druga misja na Księżyc prywatnej firmy Intuitive Machines. Plan zakłada zbadani...
Infrastruktura telekomunikacyjna to coś, o czym nie myślimy na co dzień. Zwykle o jej istnieniu przypominamy sob...
W ubiegłym roku między sieciami mobilnymi Polacy przenieśli 1,51 mln numerów. To prawie o 50 tys. więcej niż w 2...
Play, czyli najpopularniejszy operator komórkowy, w ostatnich latach dynamicznie rozwija się w obszarze usług in...
Eksperci wskazują, że kończy się era głosu i jesteśmy w erze klikania i streamingu. To stawia także przed sektor...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas