4Fun Media poślizgnęły się na e-commerce

E-commerce może być perspektywicznym biznesem, ale z prognozami trzeba uważać. Taki wniosek można wyciągnąć czytając komunikat giełdowej grupy telewizyjno-marketingowej 4Fun Media. Przy okazji publikacji wyników za pierwsze półrocze tego roku jej zarząd zrewidował oczekiwania wobec spółek, które niedawno kupował.

Publikacja: 01.10.2019 12:44

4Fun Media poślizgnęły się na e-commerce

Foto: Fotorzepa, Raf Rafał Guz

15 mln zł – takie przychody miał wypracować w 2019 roku segment biznesowej działalności e-commerce grupy 4Fun Media zgodnie z zapowiedzią firmy z października ubiegłego roku. Po półroczu wynoszą one 3,2 mln zł, czyli 21 proc. rocznego celu.

Cel ten od wczoraj jest już nieaktualny, a jaki jest nowy – nie podano. Zarząd spółki kontrolowanej przesz Dariusza Stokowskiego, odwołał go w poniedziałek wieczorem podając w ramach opublikowanego „planu dalszego rozwoju grupy kapitałowej”, że segment ten nie spełnia pokładanych w nim oczekiwań. 4Fun Media podda go restrukturyzacji.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Biznes Ludzie Startupy
Digitalizacja musi wzmocnić ludzkie zespoły
Biznes Ludzie Startupy
Prosperująca firma w 90 dni. AI potrafi już niemal wszystko
Biznes Ludzie Startupy
Cyfryzacja zwiększa wydajność przemysłu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao nagrodzony w konkursie The Drum Awards for Marketing EMEA za działania w Fortnite
Biznes Ludzie Startupy
„Zabójcy banków" wychodzą z internetu. Nowe, zaskakujące usługi