Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 15.10.2025 22:42 Publikacja: 04.06.2019 18:24
Foto: cyfrowa.rp.pl
W dobie wysypu internetowych platform z filmami i serialami jednym ze strategicznych zagadnień dla rynku telewizji jest zmiana sposobu konsumpcji treści wideo i próba przewidzenia trendów. Od lat mówi się o tym, że internet jako medium sprawi, że nie będziemy oglądać telewizji linearnej, ale programy, które sami wybierzemy w danym momencie, a co za tym idzie zmieni się też sposób dystrybucji telewizji.
CZYTAJ TAKŻE: Internetowa telewizja burzy stare biznesowe modele
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Prawie 400 tys. numerów komórkowych przeniesiono z sieci do sieci w Polsce w trzecim kwartale 2025 r. Oto jak wy...
W naborze na stanowisko prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej nie brakowało chętnych. Mogło wpłynąć nawet ki...
Urząd Komunikacji Elektronicznej pokazał najnowsze dane o przenoszeniu numerów telefonicznych w Polsce. Zwycięzc...
Tradycyjni operatorzy komórkowi mogą się niepokoić – brytyjski fintech, znany z wielowalutowych kart płatniczych...
Podczas Digital Summit 2025 – kulminacyjnego wydarzenia polskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej – mowa b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas