To będzie wielka bitwa. Disney Plus i Rakuten.TV uderzą w Netfliksa

Zaostrza się walka płatnych serwisów wideo na życzenie o internetową widownię.

Publikacja: 05.02.2019 14:56

Internetowe serwisy filmowe zmieniają nawyki telewidzów, ale nie wszystkie przetrwają.
„Ucho prezesa

Internetowe serwisy filmowe zmieniają nawyki telewidzów, ale nie wszystkie przetrwają. „Ucho prezesa” było sukcesem Showmaxu, ale serwis i tak musiał wycofać się z Polski

Foto: Materiały prasowe

Gdy w 2016 roku amerykański serwis internetowy z filmami Netflix wszedł do Polski, nie brakowało osób, które wróżyły początek końca linearnej telewizji, jaką wówczas znano. Zaraz za nim w polskim internecie pojawiły się kolejne zagraniczne, działające niezależnie od kablówek i platform satelitarnych, serwisy z tzw. wideo na żądanie (VOD), a co za tym idzie konkurencja o czas widza z udziałem „vodowych” serwisów, jakim jest właśnie Netflix, jeszcze urosła.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku