To będzie wielka bitwa. Disney Plus i Rakuten.TV uderzą w Netfliksa

Zaostrza się walka płatnych serwisów wideo na życzenie o internetową widownię.

Publikacja: 05.02.2019 14:56

Internetowe serwisy filmowe zmieniają nawyki telewidzów, ale nie wszystkie przetrwają.
„Ucho prezesa

Internetowe serwisy filmowe zmieniają nawyki telewidzów, ale nie wszystkie przetrwają. „Ucho prezesa” było sukcesem Showmaxu, ale serwis i tak musiał wycofać się z Polski

Foto: Materiały prasowe

Gdy w 2016 roku amerykański serwis internetowy z filmami Netflix wszedł do Polski, nie brakowało osób, które wróżyły początek końca linearnej telewizji, jaką wówczas znano. Zaraz za nim w polskim internecie pojawiły się kolejne zagraniczne, działające niezależnie od kablówek i platform satelitarnych, serwisy z tzw. wideo na żądanie (VOD), a co za tym idzie konkurencja o czas widza z udziałem „vodowych” serwisów, jakim jest właśnie Netflix, jeszcze urosła.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

119 zł za rok czytania RP.PL

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Biznes Ludzie Startupy
Oko zamiast gotówki i dowodu. Polska firma rewolucjonizuje płatności
Materiał Promocyjny
Suzuki e VITARA jest w pełni elektryczna
Biznes Ludzie Startupy
Polska firma zadba o łączność NATO. Celuje też w sieć 6G
Biznes Ludzie Startupy
Ten polski pojazd może być światowym hitem. Jeździ, pływa, lata
Biznes Ludzie Startupy
Polskie e-translatory robią furorę na CES 2025. Ta technologia odmieni komunikację
Materiał Promocyjny
Kluczowe funkcje Małej Księgowości, dla których warto ją wybrać
Biznes Ludzie Startupy
Polskie drony podbiją Europę? Ten start-up wybiera się na giełdę i w... kosmos
Materiał Promocyjny
Najlepszy program księgowy dla biura rachunkowego