Reklama

Netflix ujawnił swój najpopularniejszy serial wszechczasów

Serwis streamingowy zdradził, że największy sukces ze wszystkich jego produkcji bezdyskusyjnie osiągnął trzeci sezon serialu „Stranger Things”.

Publikacja: 17.10.2019 18:08

Na planie trzeciej części serialu „Strange things”

Na planie trzeciej części serialu „Strange things”

Foto: mat. pras.

Netflix opublikował dane o największych premierach ostatnich miesięcy wraz z ostatnimi wynikami kwartalnymi. Jak się okazało, wśród nich znalazła się absolutna perełka, która zgromadziła jak dotąd największą oglądalność w tym popularnym serwisie filmowym.

CZYTAJ TAKŻE: Stranger Things 3 z najlepszą premierą w historii Netfliksa

Jest to najnowszy, trzeci sezon serialu „Stranger Things”, który zadebiutował 4 lipca tego roku. W pierwszych czterech tygodniach od premiery obejrzeli go właściciele 64 mln kont na Netfliksie (faktyczna liczba widzów była więc dużo większa, bo z jednego konta często korzystają całe rodziny).

Akcja serialu rozgrywa się w latach. 80 ubiegłego wieku i opowiada o przygodach nastolatków, którzy muszą zmierzyć się z paranormalnymi zjawiskami w swoim mieście. Produkcja zaliczana do gatunku horror science-fiction i przyciąga zarówno młodszych, jak i starszych widzów, co mogło zaważyć na tak wielkim sukcesie. W przygotowaniu jest już czwarty sezon serialu.

CZYTAJ TAKŻE: Boom na płatne serwisy z serialami. Netflix i Cyfrowy Polsat Go na czele

Reklama
Reklama

Dużą popularnością cieszy się także nowy film „Wysoka dziewczyna” z Sabriną Carpenter, który w pierwszych 28 dniach od premiery został wyświetlony 41 mln razy, a także serial „Niewiarygodne”, który w tym samym czasie obejrzeli użytkownicy 32 mln kont.

Netflix jednocześnie pochwalił się swoimi wynikami za trzeci kwartał, które przebiły oczekiwania analityków. Przychody giganta streamingowego sięgnęły 5,24 mld dol. – aż o 31 proc. więcej niż w tym samym okresie rok temu. Zysk wyniósł natomiast 1,47 dol. na akcję, kiedy analitycy spodziewali się niższego wyniku w wysokości 1,05 dol. na akcję.

CZYTAJ TAKŻE: Serial oparty na „Władcy Pierścieni” będzie najdroższym w historii

Co ciekawe, do tak świetnego wyniku przyczyniła się rosnąca oglądalność na całym świecie – poza rodzimym rynkiem Netfliksa. W Stanach Zjednoczonych liczba nowych płatnych subskrybentów wzrosła w trzecim kwartale o 500 tys., co było znacznie mniejszą liczbą od spodziewanych 800 tys. Tymczasem na rynkach zagranicznych serwis zyskał 6,3 mln nowych użytkowników, co przebiło oczekiwanie 6,2 mln.

Patronat Rzeczpospolitej
24 godziny na cyfrowe rozwiązania. Znamy zwycięzców HackNation 2025
Materiał Promocyjny
MLP Group z jedną z największych transakcji najmu w Niemczech
Biznes Ludzie Startupy
Do start-upów trafią duże pieniądze. Państwowa instytucja wesprze zagraniczną ekspansję
Biznes Ludzie Startupy
Numer 1 w sztucznej inteligencji przejmuje warszawski start-up. Polacy zbudują AGI?
Materiał Promocyjny
HackNation 2025, czyli technologie, które nie skończą w szufladzie
Materiał Promocyjny
Jak producent okien dachowych wpisał się w polską gospodarkę
Materiał Promocyjny
INEA partnerem Digital Excellence Awards - współpraca na rzecz przyspieszenia cyfrowej transformacji w Polsce
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama