Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.07.2025 22:01 Publikacja: 28.08.2020 12:29
Foto: Bloomberg
Z najnowszych badań Unilever, które „Rzeczpospolita Cyfrowa” publikuje jako pierwsza, wynika, iż na świecie e-handel w I półroczu urósł o 49 proc., tymczasem w Polsce wartość zamówień skoczyła ponad dwukrotnie.
Unilever, właściciel m.in. marek Dove, CIF, Domestos, Coccolino czy Lipton, w trakcie epidemii koronawirusa zwiększył globalną sprzedaż w sieci. Jak podaje koncern, lokalnie prym wiodła Polska. Nasz kraj zanotował najwyższy wzrost w Europie Wschodniej, dostarczając aż 38 proc. całego wzrostu w tym regionie. Dane GfK Polonia wskazują, że w I półroczu 2020 r. aż 33 proc. osób robiło zakupy online, a jedną z najpopularniejszych kategorii było FMCG, dla której wartość zakupów gospodarstw domowych wzrosła aż o 53 proc.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Nowoczesne kabiny, panoramiczne okna, cena od 79 euro – niemiecki start-up Nox Mobility planuje rewolucję na tor...
Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twó...
Firma, która opracowuje systemy AI i drony uderzeniowe, dość niespodziewanie stała się jedną z najcenniejszych u...
Twórca start-upu Jetson One Tomasz Patan wprowadza na rynek kolejną wersję pojazdu, o którym jest już głośno na...
Proces cyfryzacji nabiera tempa także w polskiej gospodarce. Od menedżerów i pracowników będzie wymagał nowych k...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas