Reklama

Polski startup z potężną brytyjsko-niemiecką inwestycją

Rodzima spółka eStoreMedia, działający w branży IT i e-handlu, pozyskała od zagranicznych funduszy 30 mln dol. finansowania. Pieniądze od inwestorów mają m.in. pomóc w zagranicznej ekspansji dostawcy oprogramowania SaaS (z ang Software as a Service), służącego do optymalizacji sprzedaży w e-commerce.

Publikacja: 09.06.2021 17:59

Polski startup z potężną brytyjsko-niemiecką inwestycją

Foto: Adobe Stock

Polski biznes wsparły londyński fundusz Kennet Partners oraz monachijski Digital+ Partners. To pierwsi zewnętrzni inwestorzy startupu. Teraz eStoreMedia, twórca oprogramowania eStoreCheck, maksymalizującego sprzedaż online marek konsumenckich chce rozwinąć autorską technologię Digital Shelf Automation i mocno ruszyć z ofertą nie tylko w Europie, ale również w USA, Azji i Ameryce Południowej.

Oprogramowanie polskiej firmy pomaga zwiększać sprzedaż online i analizować obecność danych marek w sklepach internetowych oraz na platformach marketplace (takich jak np. Amazon czy Allegro). Wykorzystuje do tego sztuczną inteligencję i analizę opartą o algorytmy uczenia maszynowego (narzędzie daje firmom prowadzącym e-sprzedaż wiedzę o tym, jak ich produkty prezentowane są przez sklepy internetowe oraz co należy zrobić, aby zmaksymalizować ich sprzedaż).

CZYTAJ TAKŻE: Reddit stał się internetowym oknem. A miał podbijać… gastronomię

Spółka eStoreMedia nie zdradza, kto jest jej klientem, ale wskazuje, że są wśród nich firmy z listy „Fortune 500”. Twierdzi, że swoje projekty już dziś realizuje w przeszło 50 krajach świata. Bartosz Kiełbinski, założyciel eStoreMedia, ma ambicję, by stworzyć uniwersalną platformę (Digital Shelf Automation), która zmieni sposób współpracy między właścicielami marek oraz sklepami prowadzącymi ich sprzedaż online. – Potrafimy tworzyć narzędzia, które naprawdę zmienią reguły gry w e-commerce – przekonuje.

W tę wizję uwierzył Hillel Zidel, managing director w Kennet Partners. – Widzimy potężny potencjał w narzędziach SaaS do wspierania marek konsumenckich w zarządzaniu ich biznesem w e-commerce – podkreśla.

Reklama
Reklama

Z kolei Dirk Schmuecking, partner w Digital+ Partners, liczy, że polska spółka zostanie globalnym liderem w branży analityki e-commerce dla producentów.

Biznes Ludzie Startupy
Polska to rynek przyzwyczajony do mocnej konkurencji
Biznes Ludzie Startupy
Koniec kradzieży rowerów? Polski pomysł podbija świat
Patronat Rzeczpospolitej
24 godziny na cyfrowe rozwiązania. Znamy zwycięzców HackNation 2025
Biznes Ludzie Startupy
Do start-upów trafią duże pieniądze. Państwowa instytucja wesprze zagraniczną ekspansję
Biznes Ludzie Startupy
Numer 1 w sztucznej inteligencji przejmuje warszawski start-up. Polacy zbudują AGI?
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama