Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 19.09.2025 09:50 Publikacja: 09.06.2021 17:59
Foto: Adobe Stock
Polski biznes wsparły londyński fundusz Kennet Partners oraz monachijski Digital+ Partners. To pierwsi zewnętrzni inwestorzy startupu. Teraz eStoreMedia, twórca oprogramowania eStoreCheck, maksymalizującego sprzedaż online marek konsumenckich chce rozwinąć autorską technologię Digital Shelf Automation i mocno ruszyć z ofertą nie tylko w Europie, ale również w USA, Azji i Ameryce Południowej.
Oprogramowanie polskiej firmy pomaga zwiększać sprzedaż online i analizować obecność danych marek w sklepach internetowych oraz na platformach marketplace (takich jak np. Amazon czy Allegro). Wykorzystuje do tego sztuczną inteligencję i analizę opartą o algorytmy uczenia maszynowego (narzędzie daje firmom prowadzącym e-sprzedaż wiedzę o tym, jak ich produkty prezentowane są przez sklepy internetowe oraz co należy zrobić, aby zmaksymalizować ich sprzedaż).
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polski start-up APS zapewni ochronę granic NATO – zawarł serię porozumień, które zwiększą bezpieczeństwo przestr...
Huawei Digital Power jako pierwszy na świecie uzyskał od TÜV Rheinland certyfikat bezpieczeństwa magazynów energ...
Rodzimy start-up rozwija technologię, bez której trudno wyobrazić sobie stworzenie nowoczesnych wyświetlaczy mik...
Mamy technologie i infrastrukturę, dzięki którym możemy stworzyć łączność bardzo mocno dostosowaną do potrzeb da...
Rolnicze innowacje mają odmienić aglomeracje za sprawą projektów „urban farming”. W Polsce jest z tym jednak pro...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas