Aktualizacja: 11.05.2025 04:43 Publikacja: 09.06.2021 17:59
Foto: Adobe Stock
Polski biznes wsparły londyński fundusz Kennet Partners oraz monachijski Digital+ Partners. To pierwsi zewnętrzni inwestorzy startupu. Teraz eStoreMedia, twórca oprogramowania eStoreCheck, maksymalizującego sprzedaż online marek konsumenckich chce rozwinąć autorską technologię Digital Shelf Automation i mocno ruszyć z ofertą nie tylko w Europie, ale również w USA, Azji i Ameryce Południowej.
Oprogramowanie polskiej firmy pomaga zwiększać sprzedaż online i analizować obecność danych marek w sklepach internetowych oraz na platformach marketplace (takich jak np. Amazon czy Allegro). Wykorzystuje do tego sztuczną inteligencję i analizę opartą o algorytmy uczenia maszynowego (narzędzie daje firmom prowadzącym e-sprzedaż wiedzę o tym, jak ich produkty prezentowane są przez sklepy internetowe oraz co należy zrobić, aby zmaksymalizować ich sprzedaż).
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas