Amazon kończy z zamówieniami z guzików Dash

Dash był jednym z symboli rewolucji zakupowej Amazon, ale firma ku powszechnemu zaskoczeniu z tej opcji się wycofuje.

Publikacja: 05.08.2019 14:12

Amazon kończy z zamówieniami z guzików Dash

Foto: Bloomberg

Model był prosty – przycisk na magnesie umieszczony np. na lodówce pozwalał po każdorazowym naciśnięciu na złożenie zamówienia tego samego, często kupowanego produktu bez potrzeby na otwieranie strony i przechodzenia do sklepu. Ta opcja miała usprawnić kupowanie kategorii często i regularnie zamawianych do domu jak pieluchy dla dzieci, karma dla zwierząt, mleko, proszek do prania czy inne pozycje.

CZYTAJ TAKŻE: Amazon dostarczy przesyłkę do bagażnika twojego auta

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Polski start-up rewolucjonizuje medycynę. AI wykryje chorobę szybciej niż człowiek
Biznes Ludzie Startupy
Niemcy rzucają wyzwanie tanim liniom lotniczym. Z Polski mają pojechać luksusowe nocne pociągi
Biznes Ludzie Startupy
Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję
Biznes Ludzie Startupy
Twórca Spotify finansuje broń przyszłości. Ten tajemniczy start-up jest już wart miliardy
Biznes Ludzie Startupy
Latający skuter Polaka stał się hitem. Teraz pojawił się kolejny model
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama