Aktualizacja: 14.05.2025 10:49 Publikacja: 05.08.2019 14:12
Foto: Bloomberg
Model był prosty – przycisk na magnesie umieszczony np. na lodówce pozwalał po każdorazowym naciśnięciu na złożenie zamówienia tego samego, często kupowanego produktu bez potrzeby na otwieranie strony i przechodzenia do sklepu. Ta opcja miała usprawnić kupowanie kategorii często i regularnie zamawianych do domu jak pieluchy dla dzieci, karma dla zwierząt, mleko, proszek do prania czy inne pozycje.
CZYTAJ TAKŻE: Amazon dostarczy przesyłkę do bagażnika twojego auta
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas