Amazon kończy z zamówieniami z guzików Dash

Dash był jednym z symboli rewolucji zakupowej Amazon, ale firma ku powszechnemu zaskoczeniu z tej opcji się wycofuje.

Publikacja: 05.08.2019 14:12

Amazon kończy z zamówieniami z guzików Dash

Foto: Bloomberg

Model był prosty – przycisk na magnesie umieszczony np. na lodówce pozwalał po każdorazowym naciśnięciu na złożenie zamówienia tego samego, często kupowanego produktu bez potrzeby na otwieranie strony i przechodzenia do sklepu. Ta opcja miała usprawnić kupowanie kategorii często i regularnie zamawianych do domu jak pieluchy dla dzieci, karma dla zwierząt, mleko, proszek do prania czy inne pozycje.

CZYTAJ TAKŻE: Amazon dostarczy przesyłkę do bagażnika twojego auta

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość