Firmę założył 13 lat temu mieszkający w Szwecji Polak 47-letni Sebastian Siemiątkowski i od podstaw zbudował giganta internetowych płatności.
Poznał Snoop Dogga, który w rzeczywistości nazywa się Calvin Broadus, w jego studiu nagraniowym w USA. – Kiedy zaczęliśmy rozmawiać, był bardzo zainteresowany, by dowiedzieć się więcej o technologii i fintechach – wspomina Siemiątkowski. – Od lat prowadzę biznes w Europie z markami związanymi z modą, telekomunikacją, itd. Wspierałem je, doradzałem, teraz inwestuję. Planuje rozszerzać swoje portfolio – tak z kolei Snoop Doog tłumaczył swoją nową inwestycję „Forbesowi”.
Sebastian Siemiątkowski w studio Snoop Dogga,youtube
Nie ujawniono wielkości inwestrycji, ale w ramach umowy artysta stanie się twarzą najnowszej kampanii marketingowej firmy, zmieniając swój pseudonim na „Smoooth Dog”,
Snoop Dogg wcześniej zainwestował w startupy, np. Eaze, który jest dostawcą… haszyszu w Kalifornii, Reddit czy Robinhood.