Reklama

Alibaba uruchamia nowy kanał premium

W ramach swojej platformy Idle Fish chiński gigant otworzy miejsce, na którym firmy będą mogły otwierać sklepy także z produktami używanymi. Ale z wyższej półki.

Publikacja: 05.01.2019 00:29

Założyciel Alibaby Jack Ma

Założyciel Alibaby Jack Ma

Foto: Jack Ma, szef Alibaby, Bloomberg

Idle Fish to rodzaj pchlego targu, którym oferowane są różne, często przedziwne produkty. Zazwyczaj z drugiej ręki, co przypomina początki działalności takich gigantów jak Allegro czy eBay.

Jednak właściciel platformy czyli grupa Alibaba chce ją przenieść na inny poziom. Będzie to nowy kanał premium, na którym marki będą mogły uruchamiać własne, oficjalne sklepy. Nie tylko z produktami używanymi, ale ogólnie niewykorzystanymi. To choćby serie próbne, nadwyżki, a skończywszy na produktach z recyklingu lub używanych. Jak podaje Idle Fish w oświadczeniu ogromną zaletą kanału jest to, że konsument dostaje dostęp do znacznie tańszych, ale jednocześnie zweryfikowanych towarów i nie musi się bać kupienia podróbki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Strażnik nieba NATO z Gdyni. Polska tarcza antydronowa podbija świat
Materiał Promocyjny
Huawei wyznacza nowy standard bezpieczeństwa magazynów energii
Biznes Ludzie Startupy
„Polski laser”. Ten start-up chce odmienić produkcję smartfonów i chipów
Materiał Promocyjny
Łączność dopasowana do potrzeb przedsiębiorcy
Biznes Ludzie Startupy
Ogrody i plantacje zamiast parkingów i pustostanów. To będzie rewolucja w miastach
Reklama
Reklama