Reklama

Alibaba uruchamia nowy kanał premium

W ramach swojej platformy Idle Fish chiński gigant otworzy miejsce, na którym firmy będą mogły otwierać sklepy także z produktami używanymi. Ale z wyższej półki.

Publikacja: 05.01.2019 00:29

Założyciel Alibaby Jack Ma

Założyciel Alibaby Jack Ma

Foto: Jack Ma, szef Alibaby, Bloomberg

Idle Fish to rodzaj pchlego targu, którym oferowane są różne, często przedziwne produkty. Zazwyczaj z drugiej ręki, co przypomina początki działalności takich gigantów jak Allegro czy eBay.

Jednak właściciel platformy czyli grupa Alibaba chce ją przenieść na inny poziom. Będzie to nowy kanał premium, na którym marki będą mogły uruchamiać własne, oficjalne sklepy. Nie tylko z produktami używanymi, ale ogólnie niewykorzystanymi. To choćby serie próbne, nadwyżki, a skończywszy na produktach z recyklingu lub używanych. Jak podaje Idle Fish w oświadczeniu ogromną zaletą kanału jest to, że konsument dostaje dostęp do znacznie tańszych, ale jednocześnie zweryfikowanych towarów i nie musi się bać kupienia podróbki.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Studia za granicą? Polski start-up otworzył do nich drzwi tysiącom
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama