To rachunek wielowalutowy z kartą Mastercard, automatyczne przedłużenie o rok gwarancji producenta, rozwiązania typu cashback i brak prowizji za przewalutowanie. Przedsiębiorcy mogą z kolei korzystać z braku tzw. chargebacków, zaś płatności od klientów spływają do nich natychmiast po zapłacie. – To rzadko spotykane rozwiązanie zdecydowanie ułatwia płynność finansową – wskazuje Dawid Rożek. Oferta ZEN jest dostępna za pośrednictwem aplikacji mobilnej i serwisu transakcyjnego online. Działa ona w modelu abonamentowym – klienci indywidualni, w zależności od planu, zapłacą 0,99 lub 4,99 euro (w cenę wchodzą karty ZEN i konto obsługujące 30 walut oraz pakiet ZEN Care). Klienci biznesowi mogą wybrać jeden z czterech planów (w cenie od 9,99 do 499,99 euro za miesiąc).
CZYTAJ TAKŻE: Ze zgliszczy wyłonią się nowi tech-giganci. Kogo typują eksperci
Polski fintech wprowadza swoją ofertę jednocześnie w 32 krajach Europy. Strategicznym partnerem startupu jest Mastercard.
Jednym z wyróżników oferty jest ochrona zakupów w ramach pakietu ZEN Care. W razie konieczności złożenia reklamacji u sprzedawcy, ZEN zapewnia kompleksowe wsparcie, przejmując całą procedurę na siebie. Klienci automatycznie otrzymują też przedłużenie o rok gwarancji producenta na zakupione produkty. Z kolei w ramach cashback (można uzyskać do 15 proc. zwrotu zakupów w ponad 100 sklepach) ZEN współpracuje m.in. z AliExpress, Booking.com, Allegro, Media Markt czy RTV Euro AGD.
– Wierzę, że z taką propozycją możemy śmiało konkurować, nie tylko w Polsce, ale też na rynkach europejskich – podkreśla założyciel ZEN.