Cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Aplikacje, które pozwalają cyfrowo wypróbować makijaż, nie są niczym nowym, ale L’Oréal ma nową wizję.

Publikacja: 16.06.2019 01:09

Cyfrowy makijaż przed e-zakupem

Foto: cyfrowa.rp.pl

Aby dotrzeć do szerszego grona odbiorców, integruje ModiFace, zasilaną przez sztuczną inteligencję (AI) platformę rozszerzonej rzeczywistości (AR), którą przejął w ub.r., z katalogiem produktów Amazon.

CZYTAJ TAKŻE: Wirtualna przymierzalnia nadzieją e-sklepów

99 zł za rok czytania RP.PL

O tym jak szybko zmienia się świat. Ameryka z nowym prezydentem. Chiny z własnymi rozwiązaniami AI. Co się dzieje w kraju przed wyborami. Teraz szczególnie warto wiedzieć więcej. Wyjaśniamy, inspirujemy, analizujemy

Biznes Ludzie Startupy
Teraz to boty szukają leków. Wielka szansa dla Polski
Biznes Ludzie Startupy
Koniec krwawych diamentów i kradzieży? Polska firma namiesza w świecie jubilerów
Biznes Ludzie Startupy
Polskie firmy są bliskie stworzenia przełomowych leków. Ale jest przeszkoda
Biznes Ludzie Startupy
Rozwód, strzelanina i najwyższy wieżowiec. Kim jest najbogatsza kobieta Rosji?
Materiał Promocyjny
Targi ENEX 2025: Innowacyjny ekosystem Huawei FusionSolar na rzecz transformacji energetycznej