Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.05.2025 02:24 Publikacja: 03.03.2021 08:15
Foto: Akardo
Akardo to innowacyjny przypadek na tle konkurencji w świecie obuwia – stawia bowiem na tradycyjną, ręczną produkcję. Polska firma swoje buty sprzedaje online. Popyt jest tak duży, że teraz szykuje ekspansję.
– Wzrost liczby zamówień odnotowujemy nieprzerwanie od 2013 r. Co więcej, klienci chętnie do nas wracają – 22 proc. z nich dokonało przynajmniej drugiego zakupu, a blisko 8 proc. skorzystało z oferty sklepu minimum trzy razy – mówi Adam Kubarski, prezes Akardo. I podkreśla, że docelowo e-sklep będzie działał globalnie. – Po przejściu na nową platformę e-commerce w III kwartale br. buty pod marką Akardo będzie można kupić w Czechach, a pod koniec roku na Słowacji – dodaje.
Rodzimy start-up Revoize idzie śladem polskiego jednorożca ElevenLabs. Stworzył technologię, która w czasie rzec...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas