Aktualizacja: 09.05.2025 18:32 Publikacja: 23.01.2017 20:28
Foto: 123RF
Obroty światowego rynku automatyki przemysłowej przekraczają 200 mld dol. rocznie i systematycznie rosną. Najłatwiej jest zautomatyzować branże, w których produkcja jest powtarzalna i masowa. Trudniej to robić w przypadku produkcji jednostkowej i krótkoseryjnej.
– To właśnie w tym segmencie mamy największy potencjał wzrostu nakładów na automatyzację i inteligentne sterowanie produkcją. Tym bardziej że konsument 4.0 wymaga produktów coraz lepiej dostosowanych, o coraz krótszych terminach realizacji. To zjawisko się nasila – ocenia Krzysztof Fiegler, dyrektor działu obsługi klienta i marketingu firmy UIBS Teamwork.Jego zdaniem trudno jest wskazać branże opóźnione technologicznie. – To raczej niektórzy zarządzający „tkwią w średniowieczu”. To stan umysłu – dodaje. Wtóruje mu Tomasz Stanclik, menedżer sprzedaży w Yakudo Plus.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas