Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 22.08.2025 06:52 Publikacja: 21.06.2025 21:43
Zmiany w reklamie napędzi rozwój sztucznej inteligencji. Ta wpływa na każdy etap kampanii – od analizy danych, przez dobór grup docelowych, po tworzenie treści i ich personalizację
Foto: Adobe Stock
Seecoin – projekt, za którym stoją Marek Naruszewicz i Sebastian Koprzywa – może zrewolucjonizować rynek reklamowy. Pomysł bazuje na nagradzaniu użytkowników za realne zaangażowanie. W praktyce ma to polegać na tym, że np. obejrzenie reklamy lub interakcja z marką będzie skutkować otrzymaniem cyfrowych „żetonów”, który może potem wykorzystać na konkretne benefity – zniżki, dostępy, itp. Upraszczając, rozwiązanie można porównać do karty lojalnościowej nowej generacji, opartej na blockchainie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Mamy technologie i infrastrukturę, dzięki którym możemy stworzyć łączność bardzo mocno dostosowaną do potrzeb da...
Rolnicze innowacje mają odmienić aglomeracje za sprawą projektów „urban farming”. W Polsce jest z tym jednak pro...
Na skutek wojny Rosji z Ukrainą oraz napiętej sytuacji geopolitycznej sektor technologii obronnych w Europie prz...
Firma Bo, działająca w Wielkiej Brytanii, planuje rozpędzić swoją hulajnogę do ponad 100 mil na godzinę, czyli p...
Platforma radiologiczna połączy lekarzy z AI, a wszystko z poziomu przeglądarki. Cel? Szybka i precyzyjna diagno...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas