Reklama

Firmy będą wynagradzać za oglądanie ich reklam? Polacy szykują rewolucję

Start-up Seecoin wdraża nowatorski system, który pozwoli reklamodawcom wejść w interakcję z odbiorcami. Jego twórcy mówią o modelu „ekonomii uwagi” i wskazują, że eliminuje on fałszywy ruch, boty i przypadkowe kliknięcia.

Publikacja: 21.06.2025 21:43

Zmiany w reklamie napędzi rozwój sztucznej inteligencji. Ta wpływa na każdy etap kampanii – od anali

Zmiany w reklamie napędzi rozwój sztucznej inteligencji. Ta wpływa na każdy etap kampanii – od analizy danych, przez dobór grup docelowych, po tworzenie treści i ich personalizację

Foto: Adobe Stock

Seecoin – projekt, za którym stoją Marek Naruszewicz i Sebastian Koprzywa – może zrewolucjonizować rynek reklamowy. Pomysł bazuje na nagradzaniu użytkowników za realne zaangażowanie. W praktyce ma to polegać na tym, że np. obejrzenie reklamy lub interakcja z marką będzie skutkować otrzymaniem cyfrowych „żetonów”, który może potem wykorzystać na konkretne benefity – zniżki, dostępy, itp. Upraszczając, rozwiązanie można porównać do karty lojalnościowej nowej generacji, opartej na blockchainie.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Biznes Ludzie Startupy
Wpuścili bota AI do Excela. Ten polski pomysł okazał się hitem
Reklama
Reklama