Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.10.2025 06:46 Publikacja: 21.06.2025 21:43
Zmiany w reklamie napędzi rozwój sztucznej inteligencji. Ta wpływa na każdy etap kampanii – od analizy danych, przez dobór grup docelowych, po tworzenie treści i ich personalizację
Foto: Adobe Stock
Seecoin – projekt, za którym stoją Marek Naruszewicz i Sebastian Koprzywa – może zrewolucjonizować rynek reklamowy. Pomysł bazuje na nagradzaniu użytkowników za realne zaangażowanie. W praktyce ma to polegać na tym, że np. obejrzenie reklamy lub interakcja z marką będzie skutkować otrzymaniem cyfrowych „żetonów”, który może potem wykorzystać na konkretne benefity – zniżki, dostępy, itp. Upraszczając, rozwiązanie można porównać do karty lojalnościowej nowej generacji, opartej na blockchainie.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Polskie boty biorą się za badania obrazowe – analizują m.in. wyniki tomografii komputerowej i skany MRI mózgu. D...
Finansują m.in. wiodące w świecie innowacji firmy Figure AI i Anduril, tworzące humanoidy i bezzałogowce-kamikaz...
17 września 2025r. w zabytkowym Dworze w Tomaszowicach pod Krakowem odbyła się XIII edycja Gali e-Commerce Polsk...
Pięcioro polskich studentów znalazło się w elitarnym gronie uczestników tegorocznej edycji programu Huawei Seeds...
Polscy absolwenci Uniwersytetu Cambridge stworzyli agenta AI, po który sięgają zespoły banków inwestycyjnych i f...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas