Aktualizacja: 11.05.2025 09:49 Publikacja: 02.01.2020 14:07
Foto: Youtube
Średnio 4,96 mln osób oglądało „Sylwester marzeń z Dwójką” w TVP2. „Sylwestrowa Moc Przebojów” Polsatu zgromadziła średnio 2,19 mln widzów, a „Warszawa – Stolica Sylwestra 2019” 1,44 mln oglądających TVN. To dane telemetryczne Nielsen Audience Measurement, które serwis Wirtualne Media otrzymał od Telewizji Polskiej w Nowy Rok.
CZYTAJ TAKŻE: Płatna telewizja to strata pieniędzy?
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas