Aktualizacja: 19.04.2025 22:04 Publikacja: 02.01.2020 14:07
Foto: Youtube
Średnio 4,96 mln osób oglądało „Sylwester marzeń z Dwójką” w TVP2. „Sylwestrowa Moc Przebojów” Polsatu zgromadziła średnio 2,19 mln widzów, a „Warszawa – Stolica Sylwestra 2019” 1,44 mln oglądających TVN. To dane telemetryczne Nielsen Audience Measurement, które serwis Wirtualne Media otrzymał od Telewizji Polskiej w Nowy Rok.
CZYTAJ TAKŻE: Płatna telewizja to strata pieniędzy?
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
Lada moment ma nastąpić premiera rozwiązania, które łączy w sobie komunikator, funkcje płatnicze i społecznościo...
BioCam rusza z pilotażem endoskopowych kapsułek AI – trafiły one do klinik weterynaryjnych. A na horyzoncie jest...
Polityka klimatyczna i rynek energii w Polsce: podstawy prawne, energetyka społeczna. praktyczny proces powołania i rejestracji spółdzielni energetycznych oraz podpisania umowy z OSD
Huawei wprowadza przełomowe rozwiązania, które przyspieszają rozwój sztucznej inteligencji w kluczowych sektorac...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas