Średnio 4,96 mln osób oglądało „Sylwester marzeń z Dwójką” w TVP2. „Sylwestrowa Moc Przebojów” Polsatu zgromadziła średnio 2,19 mln widzów, a „Warszawa – Stolica Sylwestra 2019” 1,44 mln oglądających TVN. To dane telemetryczne Nielsen Audience Measurement, które serwis Wirtualne Media otrzymał od Telewizji Polskiej w Nowy Rok.
CZYTAJ TAKŻE: Płatna telewizja to strata pieniędzy?
Dziś Nielsen przekazał nam natomiast pełne dane o sylwestrowej widowni. Obejmują one m.in. informacje o pomniejszych stacjach emitujących sylwestrowe koncerty nadawców oraz w podziale na grupy docelowe.
Oficjalne dane Nielsena o Sylwestrze 2019
I tak, w grupie wiekowej 4+, „Sylwester marzeń z Dwójką” oglądało w TVP1, TVP2 i TVP Polonia średnio 5,71 mln osób. „Sylwestrowa Moc Przebojów” pokazywana przez Polsat, Polsat News, Polsat 2 i Super Polsat miała w tej samej grupie 2,79 mln widzów. Z kolei główny kanał TVN zgromadził przed ekranami na czas transmisji koncertu „Warszawa – Stolica Sylwestra 2019” 1,52 mln widzów w wieku od czterech lat wzwyż.