Płatna telewizja to strata pieniędzy?

Tak uważa 45 proc. dorosłych Amerykanów. Nie przeszkadza to jednak części z nich w wykupowaniu płatnej telewizji.Kablówkę lub platformę cyfrową ma w USA zaabonowane 81 proc. mieszkańców tego kraju.

Z opublikowanego właśnie zleconego przez portal Couponcabin.com, a przeprowadzonego przez firmę badawczą Harris Interactive badania wynika, że gros Amerykanów płaci najniższe stawki za płatną telewizję: od 1 do 100 dol. miesięcznie. W tym przedziale mieszczą się rachunki 69 proc. klientów płatnych telewizji. Ponad dwa razy więcej płaci tylko 5 proc. – Mimo sporych rachunków uiszczanych co miesiąc większość Amerykanów wciąż abonuje opłatną telewizję. 15 proc. abonentów kablówek deklaruje wręcz, że nigdy nie zrezygnowałoby z tej usługi – komentuje Jackie Warrick z Couponcabin.com. Za przywiązanie do płatnych operatorów odpowiadają głównie relacje sportowe.

11 proc. Amerykanów przyznaje już też jednak, że miało wykupioną kablówkę lub platformę satelitarną i niej zrezygnowało. 8 proc. nigdy nie miało zaabonowanej płatnej telewizji, przy czym ten odsetek wyższy jest w grupie młodych osób (18-34 lata) – tam wynosi 15 proc. W grupie widzów powyżej 35 roku życia wynosi tylko 5 proc.

Najszybciej do „odcięcia kabla” przekonałyby tańsze alternatywy (tak deklaruje 56 proc. Amerykanów), konieczność oszczędzania (55 proc. wskazań), zbyt rzadkie oglądania telewizji ( 27 proc.) oraz pojawienie się możliwości oglądania relacji sportowych na żywo w inny sposób (17 proc.).

Badanie przeprowadzono w I połowie czerwca w USA na ponad 2 tys. osób mających więcej niż 18 lat.

Tagi:

Mogą Ci się również spodobać

CI Games odkrywa karty. Wiemy, co pokaże na targach w Los Angeles

Podczas czerwcowych targów w Los Angeles spółka pokaże kolejną część „Snipera” oraz dwa nowe ...

CES2020: Motoryzacyjny debiut… Sony i mercedes z „Avatara”

Pojazdy naszpikowane elektroniką i innowacjami już od kilku lat podbijają tę prestiżową imprezę w ...

2019 to rok informatyków

Największym wzięciem na rynku pracy będą się cieszyć informatycy, na czele z programistami Java, ...

Whatsapp wypowiada wojnę politycznym fake newsom

Popularny komunikator chce walczyć z dezinformacją panującą w sieci. W tym celu wprowadza narzędzie ...

Rekord zakupów w Czarny Piątek

W ostatni piątek specjalne rabaty i promocje przyciągnęły do serwisów zakupowych niemal 11 mln ...

Cyfrowy Polsat z potężną karą za Euro 2016

Za praktyki naruszające zbiorowe interesy konsumentów uznał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów działania Cyfrowego ...