Reklama
Rozwiń

Płatna telewizja to strata pieniędzy?

Tak uważa 45 proc. dorosłych Amerykanów. Nie przeszkadza to jednak części z nich w wykupowaniu płatnej telewizji.Kablówkę lub platformę cyfrową ma w USA zaabonowane 81 proc. mieszkańców tego kraju.

Publikacja: 02.07.2013 14:22

Z opublikowanego właśnie zleconego przez portal Couponcabin.com, a przeprowadzonego przez firmę badawczą Harris Interactive badania wynika, że gros Amerykanów płaci najniższe stawki za płatną telewizję: od 1 do 100 dol. miesięcznie. W tym przedziale mieszczą się rachunki 69 proc. klientów płatnych telewizji. Ponad dwa razy więcej płaci tylko 5 proc. – Mimo sporych rachunków uiszczanych co miesiąc większość Amerykanów wciąż abonuje opłatną telewizję. 15 proc. abonentów kablówek deklaruje wręcz, że nigdy nie zrezygnowałoby z tej usługi – komentuje Jackie Warrick z Couponcabin.com. Za przywiązanie do płatnych operatorów odpowiadają głównie relacje sportowe.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali polscy użytkownicy? Zwycięzca jest jeden
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Telekomunikacja
Na Księżycu powstanie sieć komórkowa. Technologię przygotowała Nokia
Materiał Promocyjny
W zasięgu bezpiecznej przyszłości