Reklama

Płatna telewizja to strata pieniędzy?

Tak uważa 45 proc. dorosłych Amerykanów. Nie przeszkadza to jednak części z nich w wykupowaniu płatnej telewizji.Kablówkę lub platformę cyfrową ma w USA zaabonowane 81 proc. mieszkańców tego kraju.

Publikacja: 02.07.2013 14:22

Z opublikowanego właśnie zleconego przez portal Couponcabin.com, a przeprowadzonego przez firmę badawczą Harris Interactive badania wynika, że gros Amerykanów płaci najniższe stawki za płatną telewizję: od 1 do 100 dol. miesięcznie. W tym przedziale mieszczą się rachunki 69 proc. klientów płatnych telewizji. Ponad dwa razy więcej płaci tylko 5 proc. – Mimo sporych rachunków uiszczanych co miesiąc większość Amerykanów wciąż abonuje opłatną telewizję. 15 proc. abonentów kablówek deklaruje wręcz, że nigdy nie zrezygnowałoby z tej usługi – komentuje Jackie Warrick z Couponcabin.com. Za przywiązanie do płatnych operatorów odpowiadają głównie relacje sportowe.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Telekomunikacja
Które sieci komórkowe wybierali Polacy? Zwycięzców jest dwóch
Telekomunikacja
Duże zainteresowanie naborem na nadzorcę rynku telekomunikacyjnego. Kto wystartował?
Telekomunikacja
Oto, które sieci komórkowe wybierają polscy użytkownicy. I od kogo uciekają
Telekomunikacja
Brytyjski gigant finansowy wchodzi do Polski z siecią komórkową. Cenowy atak
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Telekomunikacja
Biznes oczekuje ujednolicenia przepisów w krajach UE
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama