Aktualizacja: 10.05.2025 14:10 Publikacja: 17.08.2020 22:32
Jacek Świgost, Edward Ruszczyc i Karol Banaszkiewicz
Foto: mat. pras.
Blaszany plakat z bohaterem gry „Wiedźmin” lub płatnym mordercą z kinowego hitu „John Wick” to hit, który zamawiają kupcy z USA, a nawet Australii. Obrazy powstają pod Warszawą. Dostarcza je rodzimy startup, który sprzedał ich już w sumie 2 miliony. Oznacza to, że tylko w ciągu roku spółka sprzedała tyle prac, co przez pierwsze sześć lat swojej działalności. Jak wyliczają przedstawiciele Displate, udekorowali w te nowatorskie obrazy ponad 797 tys. domów i biur.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Rodzima firma rozwija aplikację, która ma identyfikować w produktach przemysłowych szkodliwe substancje. Wystarc...
To rewolucja w świecie online – Polacy pracują nad technologią, która pozwoli poczuć uścisk dłoni rozmówców będą...
Połączyli modę i algorytmy sztucznej inteligencji – stworzyli unikalny produkt, po który sięgają internetowi twó...
Specjaliści od sztucznej inteligencji z Krakowa opracowali Trump Sentiment Index, darmowe narzędzie AI do śledze...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas