Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 31.05.2025 03:24 Publikacja: 17.08.2020 22:32
Jacek Świgost, Edward Ruszczyc i Karol Banaszkiewicz
Foto: mat. pras.
Blaszany plakat z bohaterem gry „Wiedźmin” lub płatnym mordercą z kinowego hitu „John Wick” to hit, który zamawiają kupcy z USA, a nawet Australii. Obrazy powstają pod Warszawą. Dostarcza je rodzimy startup, który sprzedał ich już w sumie 2 miliony. Oznacza to, że tylko w ciągu roku spółka sprzedała tyle prac, co przez pierwsze sześć lat swojej działalności. Jak wyliczają przedstawiciele Displate, udekorowali w te nowatorskie obrazy ponad 797 tys. domów i biur.
Rodzimy start-up Revoize idzie śladem polskiego jednorożca ElevenLabs. Stworzył technologię, która w czasie rzec...
Łódzki Ośrodek Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Bratoszewicach ma zaszczyt zaprosić na VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025.
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Firmy inwestują w AI, by usprawnić obsługę klienta, ale klienci wolą kontakt z człowiekiem niż z botem. Czy da s...
Do firm i badaczy, którzy pracują nad alternatywą dla drobiu, ryb czy nabiału, płynie coraz więcej pieniędzy. Cz...
Phishing, ataki DDoS i złośliwe oprogramowanie to stali bywalcy raportów dotyczących zagrożeń w sieci. Od lat są najczęściej wykorzystywanymi przez cyberprzestępców metodami, ale to nie znaczy, że sposób ich działania się nie zmienia.
Trzy Polki zdigitalizowały biznes oparty na igle i nitce, pokazując, że innowacją mogą być tradycyjne usługi kra...
Gdzie zdobyć wiedzę, która pomoże w zdobyciu patentu motorowodnego?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas