Metalowe plakaty z Polski robią furorę

Displate, polski marketplace, który oferuje metalowe obrazy z oryginalnymi pracami artystów, w rok sprzedał milion dzieł.

Publikacja: 17.08.2020 22:32

Jacek Świgost, Edward Ruszczyc i Karol Banaszkiewicz

Jacek Świgost, Edward Ruszczyc i Karol Banaszkiewicz

Foto: mat. pras.

Blaszany plakat z bohaterem gry „Wiedźmin” lub płatnym mordercą z kinowego hitu „John Wick” to hit, który zamawiają kupcy z USA, a nawet Australii. Obrazy powstają pod Warszawą. Dostarcza je rodzimy startup, który sprzedał ich już w sumie 2 miliony. Oznacza to, że tylko w ciągu roku spółka sprzedała tyle prac, co przez pierwsze sześć lat swojej działalności. Jak wyliczają przedstawiciele Displate, udekorowali w te nowatorskie obrazy ponad 797 tys. domów i biur.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Ta aplikacja ochroni Polaków. Wykryje szkodliwe związki
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem