Gigant handlu rzuca wyzwanie Amazonowi. To już wojna cenowa

Od 15 września Walmart uruchomi nową ofertę subskrypcyjną Walmart+, która ma być poważną konkurencją dla Amazon Prime.

Publikacja: 03.09.2020 09:23

Gigant handlu rzuca wyzwanie Amazonowi. To już wojna cenowa

Foto: Michael Nagle/Bloomberg

Walmart oferuje klientom roczny abonament w wysokości 98 dolarów w zamian nieograniczoną bezpłatną dostawę, w tym także na artykuły spożywcze oraz zniżki na benzynę, na stacjach przy marketach tej sieci. Minimalna kwota zamówienia to 35 dolarów. Abonenci będą mogli też używać w sklepach stacjonarnych aplikacji Scan & Go bez dodatkowych kosztów. Usługa będzie zawarta w aplikacji Walmart+.

W Amazonie podobna usługa kosztuje 119 dolarów za rok lub 12,99 dolarów za miesiąc.

Tylko 79 zł za pół roku czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Biznes Ludzie Startupy
Ukraina „krainą jednorożców”. Mimo wojny innowacyjne firmy odniosły światowy sukces
Materiał Promocyjny
Berlingo VAN od 69 900 zł netto
Biznes Ludzie Startupy
Voiceboty, cyberobrona czy badanie ryzyka raka. Państwowe giganty pokochały start-upy
Biznes Ludzie Startupy
Wyróżnienia „Rzeczpospolitej Cyfrowej”. Z polskimi innowacjami nie jest tak źle, wskazaliśmy wybitnych
Biznes Ludzie Startupy
Polskie tuzy technologii z imponującym projektem. Rzucają wyzwanie USA
Materiał Promocyjny
Warunki rozwoju OZE w samorządach i korzyści z tego płynące
Biznes Ludzie Startupy
Bot biegłym rewidentem. Księgowa AI prześwietli firmy
Materiał Promocyjny
Suzuki Moto Road Show już trwa. Znajdź termin w swoim mieście