Reklama
Rozwiń
Reklama

Gigant handlu rzuca wyzwanie Amazonowi. To już wojna cenowa

Od 15 września Walmart uruchomi nową ofertę subskrypcyjną Walmart+, która ma być poważną konkurencją dla Amazon Prime.

Publikacja: 03.09.2020 09:23

Gigant handlu rzuca wyzwanie Amazonowi. To już wojna cenowa

Foto: Michael Nagle/Bloomberg

Walmart oferuje klientom roczny abonament w wysokości 98 dolarów w zamian nieograniczoną bezpłatną dostawę, w tym także na artykuły spożywcze oraz zniżki na benzynę, na stacjach przy marketach tej sieci. Minimalna kwota zamówienia to 35 dolarów. Abonenci będą mogli też używać w sklepach stacjonarnych aplikacji Scan & Go bez dodatkowych kosztów. Usługa będzie zawarta w aplikacji Walmart+.

W Amazonie podobna usługa kosztuje 119 dolarów za rok lub 12,99 dolarów za miesiąc.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
INEA partnerem Digital Excellence Awards - współpraca na rzecz przyspieszenia cyfrowej transformacji w Polsce
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Startup Challenge wesprze rolnicze innowacje
Biznes Ludzie Startupy
Jeff Bezos znów u steru. Poprowadzi rewolucyjny start-up AI
Biznes Ludzie Startupy
AI zrobi rewolucję w polskich przetargach? Ma pomóc wygrywać
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Polak znów triumfuje w konkursie Dysona. Jego wynalazek ratuje rzeki
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama