Reklama
Rozwiń
Reklama

Gigant handlu rzuca wyzwanie Amazonowi. To już wojna cenowa

Od 15 września Walmart uruchomi nową ofertę subskrypcyjną Walmart+, która ma być poważną konkurencją dla Amazon Prime.

Publikacja: 03.09.2020 09:23

Gigant handlu rzuca wyzwanie Amazonowi. To już wojna cenowa

Foto: Michael Nagle/Bloomberg

Walmart oferuje klientom roczny abonament w wysokości 98 dolarów w zamian nieograniczoną bezpłatną dostawę, w tym także na artykuły spożywcze oraz zniżki na benzynę, na stacjach przy marketach tej sieci. Minimalna kwota zamówienia to 35 dolarów. Abonenci będą mogli też używać w sklepach stacjonarnych aplikacji Scan & Go bez dodatkowych kosztów. Usługa będzie zawarta w aplikacji Walmart+.

W Amazonie podobna usługa kosztuje 119 dolarów za rok lub 12,99 dolarów za miesiąc.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes Ludzie Startupy
Projekt AE-001. Polacy chcą zrewolucjonizować leczenie alergii
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes Ludzie Startupy
Nadchodzą szybsze i precyzyjne diagnozy. Polacy zaprzęgają AI do medycyny
Biznes Ludzie Startupy
Potężny inwestor z USA stawia na polskie roje dronów. AI sercem projektu
Patronat Rzeczpospolitej
Znamy laureatów e-Commerce Polska Awards 2025!
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes Ludzie Startupy
Huawei Seeds for the Future: pięcioro studentów z Polski w technologicznym sercu Chin
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama