Gigant handlu rzuca wyzwanie Amazonowi. To już wojna cenowa

Od 15 września Walmart uruchomi nową ofertę subskrypcyjną Walmart+, która ma być poważną konkurencją dla Amazon Prime.

Publikacja: 03.09.2020 09:23

Gigant handlu rzuca wyzwanie Amazonowi. To już wojna cenowa

Foto: Michael Nagle/Bloomberg

Walmart oferuje klientom roczny abonament w wysokości 98 dolarów w zamian nieograniczoną bezpłatną dostawę, w tym także na artykuły spożywcze oraz zniżki na benzynę, na stacjach przy marketach tej sieci. Minimalna kwota zamówienia to 35 dolarów. Abonenci będą mogli też używać w sklepach stacjonarnych aplikacji Scan & Go bez dodatkowych kosztów. Usługa będzie zawarta w aplikacji Walmart+.

W Amazonie podobna usługa kosztuje 119 dolarów za rok lub 12,99 dolarów za miesiąc.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Biznes Ludzie Startupy
Polki rewolucjonizują usługi krawieckie. Zrozumiały pokolenie Z i zarabiają
Biznes Ludzie Startupy
Polska aplikacja ochroni klientów sklepów. Wykryje szkodliwe substancje w produktach
Biznes Ludzie Startupy
Dotyk przez internet? Tak, to już możliwe, Polacy zbliżą narody
Biznes Ludzie Startupy
Polacy połączyli modę z AI. Na celowniku Stany Zjednoczone
Biznes Ludzie Startupy
Indeks strachu Trumpa. Ukraińcy w Polsce stworzyli narzędzie przewidujące przyszłość
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku