Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.06.2025 21:34 Publikacja: 22.10.2019 18:26
Foto: YouTube
Internet jako miejsce kupowania ubrań wygrywa zdecydowanie z bazarami, mocnym punktem w polskich zwyczajach zakupowych w wielu kategoriach, odzieży również. Jak wynika z badania CBRE, e-zakupy ubrań są oczywiście popularne wśród młodych konsumentów, 57 proc. w grupie 25–34 lata kupuje w ten sposób, ale wśród tych w wieku 35–44 lata liczba wskazań jest taka sama.
CZYTAJ TAKŻE: Polacy ubrani online
Revolut i Klarna coraz śmielej wkraczają na teren tradycyjnej bankowości. Ich najnowsze inwestycje pokazują, że...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Prezydent elekt zapowiada przyspieszenie w rozwoju przełomowych technologii w Polsce. Pomóc w tym mają wielomili...
Litewski Vital3D potrafi już tworzyć na specjalnych biodrukarkach samoregenerującą się skórę dla psów, a w przys...
Rodzimy start-up Revoize idzie śladem polskiego jednorożca ElevenLabs. Stworzył technologię, która w czasie rzec...
Na rynek wchodzi polska aplikacja AI wspierająca firmy różnych sektorów gospodarki, jednostki naukowe i instytut...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas