NeuroSYS wykorzystuje zdobycze najnowszych technologii, jak systemy rozszerzonej rzeczywistości (AR), analizy obrazu (Computer Vision) czy detekcji obiektów (Object Detection), by tworzyć autorskie, nowatorskie, specjalistyczne usługi dla najróżniejszych sektorów – wśród klientów ma podmioty z branży zbrojeniowej czy firmy z branży automotive. W ub.r. wdrożyła system logistyczny oparty o AR dla Toyoty. Jej klientem jest m.in. amerykańska korporacja mediowa Comcast.
Wrocławska spółka weszła właśnie na rynek norweski, gdzie nawiązała współpracę z firmą Aukí (celem jest oferowanie konsultingu i usług związanych z AI na lokalnym rynku). Ale posiada też swoje biura w Berlinie i Oslo (w sumie ma klientów w 15 krajach). Jak tłumaczy nam Tomasz Kowalczyk, prezes NeuroSYS, w 2024 r. spółka planuje zwiększyć obecność na rynku skandynawskim i zintensyfikować zaangażowanie w branży zbrojeniowej.