Polski startup dostał 1,5 mln zł od funduszy VC

Jeszcze rok temu pracowali nad pomysłem na rozwój biznesu w ramach programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw, teraz rozwijają kolejne narzędzia do automatyzacji reklam na Facebooku i Instagramie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) i uczenia maszynowego.

Zespół AdMonks opracował innowacyjne rozwiązanie, które wdrożył już u ponad 140 klientów. Spółka szybko się rozwija, a teraz dostała jeszcze pokaźny zastrzyk finansowy. W startup zainwestował Data Ventures i Kogito Ventures. Oba fundusze VC wyłożyły 1,5 mln zł. Dzięki tym pieniądzom AdMonks rozwinie swój projekt. – To miała być prosta aplikacja, którą zrobimy w parę weekendów – mówi Przemysław Zając, współtwórca star tupu. – I oto jesteśmy dwa lata później, z bardzo zaawansowanym narzędziem, które każdego dnia ułatwia życie klientom z całego świata – dodaje.

Jak wyjaśni, aplikacja daje użytkownikom realne korzyści – dzięki automatyzacji oszczędzają czas, energię i zasoby, które mogą zainwestować inaczej. – Narzędzia reklamowe Facebooka stały się bardzo skomplikowane. AdMonks daje dostęp do tej wiedzy, przez co pozwala w prosty sposób, za pomocą kilku kliknięć, stworzyć najbardziej efektywne reklamy na rynku – dodaje Mariusz Kloc, drugi z założycieli spółki.

Szukając inspiracji i wymiany doświadczeń na temat rozwoju startupu, założyciele AdMonks trafili do programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw. Dzięki udziałowi w warsztatach i demo day, startup pozyskał wspomnianych inwestorów. Na razie z narzędzia mogą korzystać właściciele e-sklepów działających na platformie Shopify. Plany dalszego rozwoju są ambitne. AdMonks chce podbijać inne globalne platformy e-commerce, jak Magento czy WooCommerce

Mogą Ci się również spodobać

Uber krwawi, duże zwolnienia

Globalny gigant na rynku przewozu osób ma problem. Chroniczny brak rentowności i straty na ...

Apple i Google, jak wykorzystujecie dane?

Urzędy antymonopolowe apelują do głównych platform z aplikacjami o wprowadzenie jasnych zasad odnośnie dostępu ...

Twórcy polskiego Groupona i Travelista wydepilują za miliony

Tomasz Kucharski oraz Paweł Tymczyna ruszyli z nowym biznesem – największą w Polsce siecią ...

Elektroniczny tłumacz z Krakowa zdominował Europę. Czas na USA

2019 był najlepszym rokiem w historii polskiej firmy Vasco. Jej udziały w europejskim rynku ...

Policyjny robopies wzbudził strach. Oskarżenia o rasizm

Jest precyzyjny, pozbawiony strachu i bezwzględny dla przestępców. Pies robot w służbie nowojorskiej policji ...

Apple pozazdrościł Chińczykom. Nadciąga składany iPhone

Smartfony z elastycznym ekranem, pozwalającym na składanie czy zwijanie urządzenia, dotąd testowane były głównie ...