Zespół AdMonks opracował innowacyjne rozwiązanie, które wdrożył już u ponad 140 klientów. Spółka szybko się rozwija, a teraz dostała jeszcze pokaźny zastrzyk finansowy. W startup zainwestował Data Ventures i Kogito Ventures. Oba fundusze VC wyłożyły 1,5 mln zł. Dzięki tym pieniądzom AdMonks rozwinie swój projekt. – To miała być prosta aplikacja, którą zrobimy w parę weekendów – mówi Przemysław Zając, współtwórca star tupu. – I oto jesteśmy dwa lata później, z bardzo zaawansowanym narzędziem, które każdego dnia ułatwia życie klientom z całego świata – dodaje.

Jak wyjaśni, aplikacja daje użytkownikom realne korzyści – dzięki automatyzacji oszczędzają czas, energię i zasoby, które mogą zainwestować inaczej. – Narzędzia reklamowe Facebooka stały się bardzo skomplikowane. AdMonks daje dostęp do tej wiedzy, przez co pozwala w prosty sposób, za pomocą kilku kliknięć, stworzyć najbardziej efektywne reklamy na rynku – dodaje Mariusz Kloc, drugi z założycieli spółki.

Szukając inspiracji i wymiany doświadczeń na temat rozwoju startupu, założyciele AdMonks trafili do programu akceleracyjnego Startup Hub Warsaw. Dzięki udziałowi w warsztatach i demo day, startup pozyskał wspomnianych inwestorów. Na razie z narzędzia mogą korzystać właściciele e-sklepów działających na platformie Shopify. Plany dalszego rozwoju są ambitne. AdMonks chce podbijać inne globalne platformy e-commerce, jak Magento czy WooCommerce